آرامستان

هم‌زمان با هفته درختکاری هزار و ۲۰۰ نهال و درخت در سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج غرس شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، به مناسبت فرارسیدن هفته درخت و درختکاری، با حضور حمیدرضا عسگری رئیس سازمان مدیریت آرامستان ها، پیمان بضاعتی پور رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و محمد یساولی رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج و دیگر مسئولان، تعدادی نهال و درخت مثمر و غیرمثمر در معابر و اماکن مختلف آرامستان بهشت سکینه(س) غرس شد.

غرس ۱۲۰۰ اصله نهال و درخت در بهشت سکینه(س)

در حاشیه این مراسم رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج با اشاره به اینکه پویش درختکاری و غرس نهال در بهشت سکینه (س) از بهمن جاری آغازشده، اظهار کرد: طی ماه‌های بهمن و اسفند جاری بیش از هزار و ۲۰۰ اصله نهال و درخت مثمر و غیرمثمر در نقاط مختلف این سازمان غرس شد است.

عسگری ادامه داد: این نهال‌ها شامل توت کاکوزا، بید مجنون، زیتون‌تلخ، اقاقیا پیوندی، سرو شیراز، زردآلو، گیلاس و ... بودند که به‌طورقطع با کاشت آن‌ها میزان سرانه فضای سبز این سازمان افزایش چشمگیری خواهد یافت.

وی اعلام کرد: از سال ۹۶ تاکنون میزان فضای سبز بهشت سکینه(س) کرج افزایش ۳.۴ هکتاری داشت که سهم به سزایی را در تلطیف هوا، کاهش آلودگی هوا و سرانه فضای سبز این کلان‌شهر ایفا کرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: در حال حاضر حدود ۴۵ درصد از کل مساحت آرامستان تحت پوشش فضاهای سبز و درختکاری است.

 

فضای سبز بهشت سکینه(س) طی مدت اخیر دگرگون‌شده است

همچنین رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به روند رو به رشد ایجاد و ارتقای فضای سبز در آرامستان بهشت سکینه(س) این کلان‌شهر اظهار کرد: طی چند سال گذشته وضعیت فضای سبز در سازمان آرامستان ها دگرگون‌شده و قابل‌مقایسه با قبل نیست که این نشان‌دهنده دغدغه این مجموعه در افزایش سرانه فضای سبز است.

بضاعتی پور از رویکرد زیست‌محیطی سازمان آرامستان ها تشکر و قدردانی کرد و افزود: هدف مدیریت شهری در این حوزه، ایجاد فضای سبزی پایدار است که این مهم با اجرای پروژه‌های مختلف محقق می‌شود.

 

ارتقای فضای سبز بهشت سکینه(س) موجب آرامش خانواده‌های عزادار شد

در ادامه رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج نیز ضمن تشکر و قدردانی از اهتمام ویژه مسئولان سازمان آرامستانها در ایجاد فضایی آرام‌بخش برای خانواده‌های عزادار اعلام کرد: تکریم ارباب‌رجوع در بخش‌های مختلف، اولویت مجموعه مدیریت شهری است.

محمد یساولی یادآور شد: با توجه به اینکه روزانه افراد زیادی جهت انجام امور متوفی خود به این مجموعه مراجعه می‌کنند، میزان رضایت‌مندی آن‌ها در مدیریت شهری مشهود و ملموس است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =