پل حامی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، گفت: جداره‌های بتنی پل حامی کرج با تکنیک کاشی شکسته زیباسازی می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پیمان بضاعتی پور از ادامه عملیات زیباسازی پایه‌های پل حامی در ورودی شهر کرج  خبر داد و گفت: با تلاش اداره هنرهای شهری این سازمان عملیات زیباسازی جداره‌های این پل با نصب کاشی‌های شکسته مونتاژ شده به متراژ حدود ۱۰۰۰ مترمربع در حال انجام است.

وی با اشاره به زیباسازی و بهسازی محیط‌های شهری با استفاده از انواع هنرهای تجسمی، آثار حجمی، نقاشی دیواری، نصب المان‌های جدید، نورپردازی میدان‌ها و آب‌نماها و استقرار مبلمان شهری، گفت: معاونت زیباسازی تلاش دارد فرآیند آفرینش هنری را با استفاده از مؤلفه‌های فرهنگی در معرض دید عموم قرار دهد و زمینه حظّ بصری و بهبود منظر شهروندان را فراهم کند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با تأکید بر تأمین آرامش روحی عموم شهروندان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف و رسالت‌های این سازمان، افزود: پل حامی به‌عنوان یک محور مواصلاتی مهم از پرترددترین پل‌های این کلان‌شهر محسوب می‌شود که زیباسازی آن بارنگ و طرح می‌تواند در بهبود آرامش بصری شهروندان نقش مؤثری ایفا کند.

بضاعتی پور با اشاره به اینکه  بهره‌گیری از رنگ‌های شاد در طراحی این پروژه مدنظر قرار داشته است، اضافه کرد: رنگ یکی از عناصر مهم و هویت‌بخش عرصه‌های شهری به شمار می‌رود که وجودش روح و جان تازه‌ای به شهر می‌بخشد و منظر شهر را به‌طور کل تغییر می‌دهد. تغییری که شاید چشم خسته شهروندان را اندکی از ساختمان‌های بلند، ترافیک و آلودگی‌ها دور کند و برای شهروندان محیط‌هایی شاد و آرام به ارمغان آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =