باردید نماینده

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی به‌منظور پیگیری مطالبات ساکنین روستای چنارک و بیدار چشمه با اهالی این دو روستا دیدار و در جریان مشکلات این محدوده از منطقه ۶ قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی به همراه علیرضا رحیمی رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر کرج و علی فروغی سرپرست شهرداری منطقه ۶ به‌منظور پیگیری مطالبات ساکنین روستای چنارک و بیدار چشمه با اهالی این دو روستا دیدار و در جریان مشکلات قرار گرفتند.

عباسی در این دیدار، اظهار داشت: پیگیری‌های مجدانه در راستای رفع موانع قانونی و رسیدگی به محله بیدار چشمه وچنارک (اراضی واقع در حریم منطقه) انجام می‌شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه فرصت خدمتگزاری را نباید از دست داد، بر ضرورت اجرای طرح‌های شهری تأکید کرد و افزود: تکریم ارباب‌رجوع و رفع مشکلات شهروندان باید به‌عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرار گیرد.

وی با تأکید بر اهمیت خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان مناطق محروم و کم برخوردار اعلام کرد: اولویت کاری مدیریت شهری کرج در رسیدگی به درخواست‌های شهروندان در این محلات است.

علیرضا عباسی بیان کرد: این دیدارها باهدف بررسی مسائل و مشکلات شهری و هم‌اندیشی جهت رفع این مسائل است که امیدواریم نتایج مثبتی را برای شهر به همراه داشته باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدیر و پرسنل منطقه در ارائه خدمات مناسب به شهروندان ساکن در این منطقه افزود: تأمین نیازمندی‌های زندگی شهروندی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیران و مسئولان شهری است که با تحقق حداکثری نیازها و خواسته‌های به‌حق شهروندان، زمینه‌های ایجاد آسایش و آرامش زندگی را برای شهروندان فراهم می‌کند.

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج در حاشیه این دیدار از توجه و عنایت ویژه مسئولین عالی‌رتبه شهر و استان به‌ویژه نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی به این منطقه تقدیر و تشکر کرد.

فروغی در پایان عنوان کرد: امید می‌رود با حمایت‌های مادی و معنوی بتوانیم در ارائه خدمات مناسب و درخور شأن ساکنان در این منطقه گام‌های مؤثری را برداریم.

مشکلات ساکنان روستاها «چنارک» و «بیدار چشمه» رفع شود/ ضرورت نگاه ویژه به مناطق محروم

مشکلات ساکنان روستاها «چنارک» و «بیدار چشمه» رفع شود/ ضرورت نگاه ویژه به مناطق محروم

مشکلات ساکنان روستاها «چنارک» و «بیدار چشمه» رفع شود/ ضرورت نگاه ویژه به مناطق محروم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =