4

سرپرست منطقه ۴ شهرداری کرج، به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر و خانواده آنها در دهه مبارک فجر به همراه سرهنگ شعبانی، فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) با خانواده شهید والامقام «حسن عباسپور» دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حسین دقیقیان در این دیدار ضمن تبریک دهه مبارک فجر و ادای احترام به این شهید والامقام و خانواده بزرگوارش گفت: امنیت امروز ایران را مدیون رشادت ها و جانفشانی های عزیزانی هستیم که در طول هشت سال دفاع مقدس از حریم کشور با فداکاری و ایثار دفاع کردند.

دقیقیان همچنین در جریان مسائل و مشکلات خانواده این شهید قرار گرفت و با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا توفیقی الهی است، خاطرنشان کرد: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و تکریم و پاسداشت خانواده شهدا جزء وظایف مسئولان نظام و انقلاب است و حضور در جمع خانواده شهدا موجب شادابی روح و افزایش روحیه خدمت رسانی می شود.

وی افزود: هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگران تلاش شود کم است و خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند است. خانواده شهدا و ایثارگران نقش اساسی و سازنده ای در حفظ نظام و انقلاب اسلامی داشته و دارند.

سرهنگ شعبانی فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) نیز ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا، خون شهیدان والا مقام را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و افزود: دهه مبارک فجر بهانه ای برای تجدید پیمان با آرمانهای امام و انقلاب است.

سرهنگ شعبانی در پایان افزود: خانواده‌های معظم شهدا با تقدیم عزیزان خود در راه دفاع از آرمان‌های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

منتشرشده در تاریخ ۱۸بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =