کاخ مروارید

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: در راستای مصوبات ستاد سفر استان البرز و در جهت استقبال از بهار و ماه مبارک رمضان جشنواره استقبال از بهار، بازارچه‌های گردشگری و صنایع دستی و مشاغل خانگی به همراه سوغات ویژه نوروز ۱۴۰۲ به مدت ۲۰ روز در کاخ مروارید برگزار خواهد شد.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز این خبر را اعلام کرد و اظهار داشت: این جشنواره با مشارکت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از تاریخ ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۲ در کاخ مروارید دایر خواهد بود و شهروندان و علاقه‌مندان رشته ‌های مختلف صنایع دستی می‌توانند از ساعت ۱۰ الی ۲۰ و در ماه مبارک رمضان ازساعت ۱۲ الی ۲۲ از این جشنواره بازدید داشته باشند.


سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج هدف از برگزاری این جشنواره را آشنا شدن کودکان به همراه خانواده با انواع صنایع دستی و جاذبه‌های گردشگری دانست.


عاقلی در پایان بیان داشت: محوطه کاخ مروارید با دارا بودن فضای سبز وسیع و دریاچه بزرگ، امکان گردش و اوقات خوش را برای کودکان و خانواده‌ها فراهم می‌آورد.

منتشر شده در تاریخ ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =