محمدرضا محمودی نژاد

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج از اختلال در خطوط ارتباطی بهشت سکینه(س) و پیگیری جهت رفع مشکل خبر داد.

محمد محمودی نژاد در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: از اصلی‌ترین راه‌های ارتباطی با آرامستان بهشت سکینه(س) جهت اعلام فوتی و انتقال اجساد، خط ویژه با شماره ۱۵۳۰ و خطوط ثابت ۵-۳۴۷۶۰۴۵۱ سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج است که به صورت شبانه روزی فعال بوده و به شهروندان در سطح استان خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با اشاره به تأمین برق کافوی خطوط مخابرات آرامستان بهشت سکینه(س) از طریق شبکه سراسری شهرک صنعتی بهارستان افزود: از آنجا که در فصول گرم سال، با هدف مدیریت مصرف، برق واحدهای مختلف این شهرک صنعتی ساعت‌های متمادی دچار قطعی می‌شوند، سازمان مدیریت آرامستان‌ها واقع در گلزار شهدای بهشت سکینه(س) نیز ارتباط تمامی خطوط تلفن را از دست می‌دهد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج ادامه داد: با بروز این اختلال، اعلام و ثبت متوفی، درخواست آمبولانس، خدمات بین دستگاه‌های اجرایی (سازمان مدیریت آرامستان‌ها، پزشکی قانونی و نیروی انتظامی و... ) و انتقال اجساد از منازل و بیمارستان‌ها در ساعات قطعی برق با اختلال جدی مواجه و منجر به سردرگمی شهروندان می‌شود.

محمودی نژاد گفت: با توجه به حساسیت‌های موجود و اینکه مراجعین این سازمان خانواده‌های داغداری هستند که در شرایط روحی روانی خاص به سر می‌برند و هرگونه ضعف و بی‌نظمی در فرآیند خدمت‌رسانی موجب نارضایتی گسترده آن‌ها می‌شود، انتظار می‌رود هرچه سریعتر نسبت به رفع این مشکل اقدام شود.
 

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج با اعلام شماره‌های ۲۱۴ ۵۶ ۸۶ – ۰۹۱۰ و ۱۱۵ ۴۷ ۹۷ – ۰۹۱۰ که از سوی سازمان آرامستان‌ها جهت ارتباط با بهشت سکینه(س) در نظر گرفته شده، گفت: تا زمان رفع اختلال موجود، شهروندان جهت اعلام فوتی، اطلاع از مراحل اداری و... می‌توانند با این دو شماره تماس بگیرند.


منتشر شده در تاریخ یک تیرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =