بازدید مسئولان شهر زنجان از بهشت سکینه

آرامستان بهشت سکینه(س) کرج میزبان مسئولان سازمان آرامستان‌های شهرداری زنجان بود.

محمد محمودی نژاد در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با توجه به نوع و کارایی پروژه‌های مختلفی که از سوی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج در بهشت سکینه(س) انجام شده، مسئولان سازمان آرامستان‌ها در کلانشهرها و شهرهای مختلف کشور خواستار بازدید از این مجموعه و الگوبرداری از پروژه‌های موفق هستند.


وی افزود: طی سال‌های اخیر تعداد بسیار زیادی از مسئولان شهرداری و شورا در شهرهای مختلف به کرج سفر کردند و از نزدیک با روند اجرای امور و ارائه خدمات به خانواده‌های عزادار در بهشت سکینه(س) آشنا شدند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج بیان داشت: طی هفته گذشته مسئولان سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان طی سفر یک روزه به سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج آمدند و امروز بهشت سکینه(س) میزبان مسئولان و کارشناسان سازمان آرامستان‌های شهرداری زنجان است.

شایان ذکر است در راستای این بازدید مسئولان مذکور با محمد محمودی نژاد رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج نشست مشترکی را برگزار و در مورد نحوه کار در بخش‌های مختلف اقدام به کسب اطلاعات کردند.

در ادامه مسئولان و کارشناسان سازمان آرامستان‌های شهرداری زنجان به بازدید از بخش‌های مختلف بهشت سکینه(س) از جمله اداره پذیرش متوفیات، ساختمان معراج، پروژه‌های عمرانی، قطعات مختلف، آرامگاه‌های خانوادگی، گذر بهشت و... پرداختند.

در حاشیه بازدید مذکور مسئولان سازمان آرامستان‌های شهرداری زنجان با اشاره به مساحت بهشت سکینه(س) که یکی از بزرگ‌ترین آرامستان‌های کشور به حساب می‌آید، اظهار داشتند: فضای سبز ایجاد شده در این مجموعه بی‌نظیر است و می‌تواند الگوی خوبی برای دیگر شهرها باشد که به طور قطع در زنجان نیز فضای سبز مطلوبی ایجاد خواهیم کرد.

این مسئولان در ادامه از گلزار شهدا و قطعه اصحاب شهدای بهشت سکینه(س) بازدید و اعلام کردند: در راستای تکریم شأن و جایگاه شهدای والامقام و خانواده‌های آن‌ها، در راستای الگوبرداری از کرج در آرامستان زنجان نیز این اقدام وزین انجام خواهد شد.

بازدیدکنندگان مذکور در پایان از شورای شهر، شهردار، مدیریت و پرسنل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج جهت ایجاد چنین فضایی برای ارائه خدمات به شهروندان تشکر و قدردانی کردند.

زنجانی‌ها به بهشت سکینه(س) آمدند

زنجانی‌ها به بهشت سکینه(س) آمدند

زنجانی‌ها به بهشت سکینه(س) آمدند

زنجانی‌ها به بهشت سکینه(س) آمدند



منتشر شده در تاریخ ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =