سیاه پوش کردن

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از جانمایی ۷ اِلمان حجمی متناسب با ایام محرم خبر داد و گفت: نصب ۴۲ اِلمان نوری، ۱۳۰ تابلوی شهری و اکران طرح‌های فرهنگی از جمله اقدامات این سازمان در راستای فراهم‌سازی بسترهای لازم در شهر برای ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) است.

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ در خصوص فضاسازی و اکران‌های محیطی محرم در سطح شهرکرج، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و در راستای فراهم‌سازی بسترهای لازم در شهر برای ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع)، اقدامات مختلفی به ویژه در دهه آغازین ماه محرم در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.


وی افزود: سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از هفته‌های قبل برای آمادگی جهت استقبال شایسته و باشکوه از ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفای‌ ایشان در تلاش و برنامه‌ریزی است.


رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان داشت: خروجی اقدامات انجام شده، این روزها در چهره و فضای سطح شهر و محلات و معابر و میادین شهر کرج به طور کامل مشهود است و گروه‌های متعددی در اقصی نقاط شهر در حال نصب آذین‌بندی و کتیبه و کتل و پرچم و ریسه‌های مشکی هستند.


این مسئول با اشاره به نصب۷ اِلمان حجمی فرهنگی مناسبتی، اضافه کرد: طی فراخوان منتشر شده سیاه پوشی و طراحی اِلمان محرم ۱۴۰۲ از بین ۳۱ طرح دریافتی هنرمندان پس از ارزیابی طرح‌ها در کمیته داوری هفت طرح انتخاب که پس از ساخت توسط هنرمندان در شهر جانمایی شده است.


عاقلی با بیان اینکه عملیات نصب ۴۲ اِلمان نوری در حال انجام است، تصریح کرد: تاکنون ۱۳۰ تابلوی شهری، ۱۳۰ عدد کتیبه، ۴۸ هزار متر ریسه، ۲۶۵ عدد پرچم سامورایی و ۶۰ رول کتیبه ۹۰×۱۲۰، چاپ و نصب ۳ هزار و ۱۰۰ متر بنر با محوریت این سازمان در سطح مناطق ۱۰گانه به ویژه در مراکز اصلی شهر صورت پذیرفته تا چهره و سیمای این کلانشهر متناسب با ایام محرم، معنوی و سرشار از شور و شعور حسینی شود.


منتشر شده در تاریخ ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =