5

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج از اجرای عملیات جدولگذاری و آسفالت معابر منطقه خبر داد و گفت: با توجه به پیگیری‌ها و درخواست‌های مردمی مبنی بر بهسازی برخی از معابر منطقه اقدامات لازم دراین خصوص اجرایی شد.

حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ بااشاره به لزوم بهسازی معابر و تسهیل در تردد شهروندان و به تبع آن رفع مشکلات ترافیکی با اولویت محلات کم برخوردار، گفت: در این  راستا ورودی خیابان‌های واقع در ضلع شرقی بلوار شهید شمس بازسازی و آسفالت شد.


عطایی افزود: با اجرای عملیات عمرانی ورودی خیابان‌های بنفشه، لاله، بهار، قلندری، ترابی، کریمی، گلایل و ابوذر مرمت و آسفالت شد.


وی با اشاره به توزیع بیش از ۳۰۰ تن آسفالت برای بهسازی این معابر گفت: در مرحله بعدی و با تخصیص اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال پروژه مناسب‌سازی و هدایت آب‌های سطحی کوچه‌های شهرک گل‌ها واقع در انتهای خیابان المهدی در دستور کار معاونت عمرانی منطقه ۵ قرار گرفته و آغاز شده است.


این مسئول گفت: اقدامات عمرانی به منظور تسهیل عبور و مرور و بهبود مشکلات ترددی شهروندان، روان‌سازی ترافیک معابراصلی منطقه و جلوگیری از اختلال در تردد خودروها، به صورت مستمر اجرایی می شود.

عملیات بهسازی و آسفالت معابر منطقه ۵ کرج ادامه دارد

عملیات بهسازی و آسفالت معابر منطقه ۵ کرج ادامه دارد

منتشر شده در تاریخ ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۲


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =