حمید صفدری

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج از اجرای عملیات جدول‌گذاری در خیابان‌های محله آق تپه با هدف بهسازی معابر و تسهیل در عبور و مرور شهروندان خبر داد.

حمید صفدری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از اتمام پروژه بازسازی، اصلاح و جدول‌گذاری، اجرای کانیو و همچنین آسفالت در معابر محله آق تپه خبر داد.


صفدری با اشاره به اهمیت ساماندهی معابر سطح منطقه، اظهار داشت: پروژه بازسازی، اصلاح و جدول‌گذاری، اجرای کانیو و همچنین آسفالت در خیابان اسلامی ۸ در شهرک ولیعصر(عج) – آق تپه انجام شد.

وی عنوان کرد: پروژه‌های جدول‌گذاری در سطح شهر به عنوان یکی از ارکان اصلی ساماندهی معابر شهری است که ماندگاری و کارایی سایر عملیات انجام شده در معابر سطح شهر را تضمین می‌نماید.


سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج افزود: وجود برخی معابر غیر اصولی و عدم رعایت استانداردهای لازم در برخی کوچه‌های سطح شهر به ویژه در محلات کم برخوردار موجب دشواری تردد و بروز مشکلاتی در هدایت آب‌های سطحی، آسفالت‌ریزی‌ها و زیباسازی فضای شهری شده است که با شناسایی این موارد در شهرک ولیعصر (عج) آق تپه، اقدامات لازم در جهت مرتفع ساختن این مشکلات اجرایی شد.


این مسئول همچنین به آماده‌سازی معابر و کوچه‌های مختلف سطح منطقه اشاره کرد و افزود: در حال حاضرآماده‌سازی برخی از مناطق انجام شده که پس از اتمام بر اساس شیوه‌نامه مصوب و برنامه‌ریزی صورت گرفته نسبت به انجام آسفالت‌ریزی اقدام می‌شود.


صفدری در پایان بر مشارکت شهروندان در نگهداشت سازه‌های شهری تأکید کرد و بیان داشت: با توجه به هزینه‌های سنگین عمرانی و محدودیت‌های منابع مالی برای تأمین اعتبار و خرید مواد اولیه، لازم است شهروندان نسبت به نگهداری بیشتر این سازه‌ها کوشا باشند تا بتوانیم روند بازسازی و بهبود فضاهای شهری را با سرعت بیشتری دنبال کنیم.

بهسازی و ساماندهی معابر محله آق تپه

بهسازی و ساماندهی معابر محله آق تپه

بهسازی و ساماندهی معابر محله آق تپه

منتشر شده در تاریخ ۲ مرداد ماه ۱۴۰۲




 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =