5 - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: حفظ و نگهداشت شهر از مهمترین ماموریت‌های مدیریت شهری است و طرح پاکسازی محله به محله با هدف پاکیزگی و ایجاد جلوه‌های بصری در منطقه به صورت مستمر اجرا می‌شود.

حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر گفت: نظافت شهر با رویکرد محله پاکیزه و شهر زیست‌پذیر با اجرای طرح‌های پاکسازی محله محور محقق شده است.


عطایی گفت: در این راستا معاونت خدمات شهری منطقه با ارائه خدمات روزانه جمع‌آوری و رُفت و روب سطح منطقه، هر هفته با تمام توان و ظرفیت‌های خود در یکی از محلات سطح منطقه با بکارگیری نیروهای خدوم اقدام به پاکسازی و نگهداشت شهر کرده است.


وی افزود: در هفتمین مرحله از طرح محله محور پاکداشت منطقه ۵، اقداماتی از قبیل پاکسازی دریچه‌های فاضلاب و منهول‌ها و انهار، شستشوی معابر، جمع‌آوری و پاکسازی زمین‌های خالی انتهای خیابان شهید ایرانی، پاکسازی حاشیه معابر از علف‌های هرز، پاکسازی زیر گذر رفسنجانی و حاشیه اتوبان و بهسازی فضای سبز منطقه صورت گرفته است.

عطایی تصریح کرد: با توجه به بافت جمعیتی این منطقه و تعدد هیئات‌های مذهبی و گستره عزاداری ایام‌محرم، تولید زباله در این ایام افزایش می‌یابد که در همین راستا این منطقه با تدابیر اتخاذ شده و برنامه‌ریزی صورت گرفته نظافت شهر را به صورت کامل انجام می‌دهد.


مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج از شهروندان خواست تا با مشارکت خود همکاری لازم را با خادمان خود در مدیریت شهری به‌عمل آورند تا پاکبانان زحمتکش نیز بتوانند سهمی از شرکت در عزاداری‌های سیدوسالار شهیدان داشته باشند.

هفتمین مرحله طرح محله محور پاکداشت شهر در منطقه ۵ کرج اجرا شد

هفتمین مرحله طرح محله محور پاکداشت شهر در منطقه ۵ کرج اجرا شد

منتشر شده در تاریخ ۳ رداد ماه ۱۴۰۲



 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =