7

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج گفت: به همت اداره عمران منطقه، عملیات بهسازی، لکه‌گیری، چاله زدایی و احداث سرعتکاه‌های مجاز در سطح منطقه انجام شد و به بهره‌برداری رسید.

آرش یگانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در ادامه فعالیت‌های عمرانی منطقه عملیات بهسازی، لکه‌گیری، احداث سرعتکاه و روکش آسفالت معابر سطح منطقه باصرف ۳۵۰ تن آسفالت انجام شد.

این مسئول تصریح کرد: طی درخواست شهروندان و در پاسخ به تماس‌های این عزیزان از طریق سامانه ۱۳۷ اقدامات عمرانی در معابر اصلی و فرعی شهرک کوثر، برخی خیابان‌های فرعی و همچنین خیابان پانزدهم اشتراکی جنوبی، خیابان هفدهم غربی بلوار انقلاب، لاین شمال به جنوب شهرک بهارستان، نیکامال و چهارراه یغمایی و...  انجام شده است.

اجرای عملیات زیرسازی عمرانی و بازگشایی معابر جدید در منطقه ۷ کرج



یگانی، بهسازی معابر را یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری جهت خدمت‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان و در نتیجه سهولت در امر تردد و افزایش رفاه آن‌ها دانست که از ابتدای سال جاری تاکنون اقدامات و خدمات عمرانی قابل توجه‌ای در سطح محلات منطقه انجام گرفته است.


وی افزود: به همین منظور این منطقه در بازه زمانی ۱۴۰ روزه از ابتدای سال جاری تا کنون،   با تمام توان و با بکارگیری نیروهای کارشناس و طبق نیاز و اولویت منطقه اقدامات عمرانی گسترده ای انجام داده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =