مصطفی خدابین

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج از اجرای طرح جمع‌آوری زوائد بصری و عناصر اضافی و انواع پرچم‌های ساحلی تبلیغاتی در سطح معابر منطقه خبر داد

مصطفی خدابین در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ گفت: طی عملیاتی موانع و زواید فیزیکی بدون مجوز در سطح منطقه که موجب ایجاد سیمای نازیبای شهری شده بود، جمع‌آوری شد.


وی، با بیان اینکه حذف زوائد بصری از فضاهای عمومی احترام به حقوق شهروندی و فراهم آوردن محیطی‌ ایده‌آل برای زندگی شهروندان است، گفت: هدف از اجرای این طرح ساماندهی فضاهای شهری و رفع آلودگی‌های بصری است و در اجرای این طرح علاوه بر انواع تابلو، پلاکاردها غیر مجاز، بیش از ۵۰عدد پرچم‌های تبلیغاتی بادبانی ساحلی که زمینه ساز بروز آسیب‌های بصری در شهر است از سطح منطقه جمع‌آوری شدند.


این مسئول محل اجرای طرح مذکور را درخیابان ۳۰۰متری ثنایی و بلوارشهدای دانش‌آموز وحاشیه بلوار یادگار امام (ره) ذکر کرد و افزود: اجرای این طرح با همت حوزه خدمات شهری وزیباسازی منطقه انجام شد.


سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج در ادامه از شناسایی معابربدون نام و فاقد تابلوهای معرف خبرداد و گفت: تعویض تابلوی معابری که احتیاج به این امر داشته‌اند نیز با مطرح شدن در کمیته فرعی و اصلی نامگذاری در حال اجرا است که بزودی در این مسیرها محقق می‌شود.


این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: موضوع پایه چراغ‌ها، تابلوها و چراغ‌های نور افکن و زوائد بصری ساختمان‌ها و مراکز خریدی که بدون مجوز از سوی صاحبان مشاغل، مقابل ملک نصب شده‌اند نیز از سوی حوزه مذکور با ارسال اخطاریه پیگیری می‌شود.

منتشر شده درتاریخ ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۲

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =