جلسه ساماندهی سایت های مخابراتی

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج از ساماندهی سایت‌های مخابراتی و ارتباطی شهر کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز محمود دهقان در ششمین جلسه کمیته راهبری ساماندهی سایت‌های مخابراتی، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اشتراک‌گذاری و زیباسازی سایت‌های مخابراتی، اظهار کرد: تا پیش از سال ۱۳۹۸ تعداد ۱۰۶ سایت در عرصه‌های متعلق به شهرداری کرج احداث شده و از این میان تنها تعداد ۱۴ سایت به صورت اشتراکی مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود که پس از تصویب مصوبه ساماندهی سایت‌های مخابراتی و ارتباطی شهر کرج در مورخه ۱۳۹۷/۱۲/۰۷، از ۱۱۲ سایت جدیدالاحداث ۴۶ سایت به صورت مشترک مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.


وی خاطر نشان کرد: پس از تصویب اصلاحیه در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ و واگذاری مسئولیت کامل اجرای مصوبه مذکور به سازمان فاوا، موضوع زیباسازی به صورت جدی در دستور کار این سازمان قرار گرفت که علاوه بر سایت پل شهید سلطانی که در مجاورت اتوبان کرج – قزوین با اهتمام این سازمان در سال ۱۳۹۹ ایجاد شده بود، ۱۰ سایت جدید زیباسازی دیگر، طی سال جاری در حال احداث است.


رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج بیان کرد: در همین راستا پیشنهاد کرد به منظور تشویق و تسریع این امر، مشوق‌هایی دیده شود.


دهقان به پیشنهادات ارائه شده درخصوص احداث سایت‌ها با قابلیت استفاده تبلیغاتی اشاره کرد که با استقبال حاضرین در جلسه روبرو شد.

در ادامه جلسه علی خدابنده لو مدیر کل درآمد شهرداری کرج ضمن اشاره بر توجه به زیباسازی و ساماندهی سایت‌های مخابراتی، توجه به دکل‌های مخابراتی را یکی از منابع کسب درآمد پایدار دانست و راهکارهایی جهت تحقق این امر ارائه کرد.

دراین خصوص احداله احمدی پرگو مدیر کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر، با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در جهت زیباسازی این سایت‌ها، بر بهینه‌سازی جانمایی و مکان‌یابی سایت‌ها، توجه به دغدغه‌ها و خواسته‌های شهروندان و کاهش مخاطرات دکل‌های مخابراتی و همچنین تهیه و تنظیم چارچوبی برای زیباسازی، و درعین حال توجه به زمینه و بافت و... تأکید داشت.

در ادامه عباس سعیدی کیا معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج بر لزوم تشکیل منظم جلسات کارگروه سیما منظر به منظور بررسی جانمایی سایت‌ها و همچنین نظم و رعایت استانداردها و معیارهای زیباسازی دکل‌های مخابراتی در راستای بهبود سیما منظر شهری تأکید کرد.

شایان ذکر است  ششمین جلسه کمیته راهبری ساماندهی سایت‌های مخابراتی در محل سالن جلسات شهرداری مرکز با حضور مدیران شهری برگزار شد.

ساماندهی سایت‌های مخابراتی و ارتباطی شهر کرج

ساماندهی سایت‌های مخابراتی و ارتباطی شهر کرج

ساماندهی سایت‌های مخابراتی و ارتباطی شهر کرج

ساماندهی سایت‌های مخابراتی و ارتباطی شهر کرج

ساماندهی سایت‌های مخابراتی و ارتباطی شهر کرج


منتشر شده در تاریخ ۲۹ مردادماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =