ساختمان معراج آرامستان ها

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از اجرای پروژه های عمرانی زیباسازی در محوطه ساختمان معراج آرامستان بهشت سکینه(س) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد محمودی نژاد با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اینکه روزانه تعداد بسیار زیادی از شهروندان و خانواده های سوگوار به بهشت سکینه(س) مراجعه می کنند و جهت انجام امور مربوط به تغسیل و تکفین متوفی خود در ساختمان معراج (غسالخانه) حضور می یابند، از سوی سازمان اقدامات عمرانی و زیباسازی جهت ایجاد فضایی آرام بخش در مجموعه انجام شد.

وی افزود: یکی از این اقدامات، طراحی و نصب درب ورودی غسالخانه بود که در طراحی جدید با استفاده از تم ایرانی اسلامی، رنگ های سفید و فیروزه ای و عبارت آرام بخش "من امیدم به خدا، بعد خدا هم به خداست" و برقی شدن درب، زمینه رضایت مراجعه کنندگان فراهم شده است.

این مسئول با اشاره به تخریب بخشی از کف پوش های حیاط غسالخانه به علت بارش برف و باران در فصل سرما عنوان کرد: هم اکنون پروژه کف سازی این مجموعه نیز از سوی معاونت فنی و اجرایی سازمان در حال انجام است.

محمودی نژاد عنوان کرد: بازسازی اتاقک نگهبانی و استقرار نگهبان در حیاط غسالخانه نیز از دیگر اقدامات بود که موجب ایجاد نظم و راهنمایی دقیق خانواده های متوفی شد.

منتشر شده در تاریخ ۴ شهریور ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =