• ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
  • کد خبر: 84841
اختتامیه رویداد فرزند روح الله

معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: اختتامیه اولین کارگاه هنری و گرافیکی تصویرسازی با موضوع اولین سالگرد شهید امنیت سید روح الله عجمیان برگزار شد.

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: اختتامیه اولین کارگاه هنری و گرافیکی تصویرسازی با موضوع اولین سالگرد شهید امنیت سید روح الله عجمیان برگزار شد.


وی افزود: در این مراسم خانواده محترم شهید عجمیان، سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز، اعضای شورای اسلامی شهر کرج و دیگر مسئولین و همچنین هنرمندان علاقمند به انقلاب و عرصه مقاومت حضور داشتند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان داشت: رویداد هنری فرزند روح الله برای اولین بار و با هدف تصویرسازی و تولید پوستر و آثار گرافیکی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سید روح الله عجمیان شهید امنیت کرجی برپا شد.

به گفته اشتری، این رویداد و کارگاه هنری، شاهد حضور هنرمندان عرصه گرافیک از سراسر کشور بوده و در روز پایانی این برنامه، آثار متفاوت و زیبایی با محوریت شهید عجمیان خلق شد که به زودی از طریق فضاهای مجازی و همچنین اکران‌های شهری، در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

منتشر شده در تاریخ ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =