یساولی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طی مهرماه سال جاری آتش‌نشانان به ماموریت ۳۴۵ مورد حریق و ۵۱۷ مورد حادثه اعزام شده‌اند.

محمد یساولی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: طی ماه گذشته، ۳ هزار و ۴۰۲ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲‌ایستگاه به مدت ۷۰۲ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد هزار و ۲۱۱ دستگاه خودروی عملیاتی به ۳۴۵ مورد حریق و ۵۱۷ مورد حادثه رسیدگی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۳ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفته است، اضافه کرد: در ماهی که گذشت ۲۳۴ مورد نجات یافته، ۱۵ مصدوم و ۴ فوتی در حوادثی که پیش آمد داشته‌ایم و در این مدت شهروندان بیش از ۲۴ هزار مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان داشت: در بین ۳۲‌ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۲۲ با ۳۲ حریق و ۶۷ حادثه، ‌ایستگاه ۱۰۲ با ۲۳ حریق و ۳۲ حادثه و ایستگاه ۱۰۶ با ۱۶ حریق و ۲۹ حادثه انجام شده است.


یساولی گفت: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۸۷ مورد صدور جواز و ۱۹۸ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد.

وی اضافه کرد: صدور ۲۵ مورد گواهی جهت علت حریق و تعداد ۹۰ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۱۰۶ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۲۶ مورد، در حوزه ایمنی شهری و بازدید از صنوف به تعداد ۲ مورد از دیگر اقدامات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۱۲۶ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت‌ها، مدارس، ادارات، و داوطلبین باحضور ۱۷ هزار و ۲۵۱ کارآموز به مدت ۵۷۶ ساعت با همکاری ۱۵۰ مربی و برگزاری هفت دوره باعناوین آموزش سبک زندگی اسلامی، ارتباطات مؤثر، معاون فرماندهی و فن بیان با حضور ۵۶۴ فراگیر از پرسنل سازمان و با همکاری ۲۷ مربی به مدت ۱۱۰ ساعت طی یک ماه گذشته صورت گرفته است.


منتشر شده در تاریخ ۱ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =