پویش نجات قطره ها

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: بیست‌وچهارمین پویش نجات قطره‌ها و تفکیک زباله از مبدا در محل این سازمان برگزار شد.

محمدرضا خسروی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: پویش نجات قطره‌ها تاکنون در نقاط مختلف کرج شامل محلات، فرهنگسراها، مدارس و مهدهای کودک برگزار شده است و در کنار برگزاری کارگاه‌های محیط زیستی و مصرف بهینه منابع طبیعی، کودکان در فضایی شاد و پویا به نقاشی دیواری مشغول می‌شوند. در این پویش مشترک نیز با هدف فرهنگسازی از خود سازمان مدیریت پسماند، بنا شد پرسنل و فرزندانشان اولین حرکتِ محیط زیستی را خودشان رقم بزنند.

وی افزود: فرهنگ‌سازی مسائل محیط زیستی به‌ویژه تفکیک زباله از مبدأ یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این سازمان است و تلاش داریم تا با برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای گروه سنی کودکان و نوجوانان، گامی مؤثر در این راستا برداریم.

خسروی با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج چندمین بار است که در پویش نجات قطره‌ها مشارکت کرده است، گفت: با توجه به استقبال مردم از این پویش به ویژه کودکان کلانشهر کرج، تصمیم گرفتیم ما نیز در قالب یک رویداد مشترکِ دیگر، فعالیت‌های محیط زیستی در حوزه تفکیک زباله از مبدأ را امروز کلید بزنیم.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج بیان داشت: پویشی با محوریت زمین پاک در قالب نقاشی دیواری توسط سازمان مدیریت پسماند پیگیری و اجرا خواهد شد و در حاشیه پویش، کارگاه‌های متنوع زیست‌محیطی برای شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.


شایان ذکر است بیست‌وچهارمین پویش نجات قطره‌ها به صورت مشترک با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، روز پنج‌شنبه چهارم آبان‌ماه ۱۴۰۲ در محل این سازمان برگزار شد و پرسنل و فرزندانشان به نقاشی دیواری پرداختند.

برگزاری پویش نجات قطره‌ها و تفکیک زباله از مبدا

برگزاری پویش نجات قطره‌ها و تفکیک زباله از مبدا

برگزاری پویش نجات قطره‌ها و تفکیک زباله از مبدا

برگزاری پویش نجات قطره‌ها و تفکیک زباله از مبدا



منتشر شده در تاریخ ۷ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =