جلسه با انجمن تولیدکنندگان مسکن

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: در نشستی با انجمن صنفی کارفرمایی سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان مسکن البرز، ضوابط ایمنی بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ محمد یساولی در حاشیه جلسه با انجمن صنفی کارفرمایی سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان مسکن البرز با موضوع بررسی ضوابط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در زمینه ایمنی که احمدی پرگو، مدیرکل حوزه شهردار و سعیدی کیا، معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج نیز در آن حضور داشتند، اظهار کرد: انجمن یادشده ضوابط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج را سختگیرانه میدانست درحالی که این موارد برای تأمین حداکثری جان شهروندان در مواجهه با حوادث درنظر گرفته شده است.

وی افزود: آنان درخصوص تعداد نردبان‌های بلند مرتبه در شهر دغدغه داشتند که باتوجه به وجود دو نردبان و طی مراحل اداری خرید ۲ نردبان دیگر، این دغدغه نیز برطرف شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان داشت: مقرر شد سازمان آتش‌نشانی نقشه‌های اجرایی را با نقشه‌های مصوب مطابقت دهد تا با ضوابط مغایرتی نداشته باشد و سازندگان خواستار شدند تا ضوابط آتش‌نشانی متناسب با ضوابط زمان صدور پروانه درنظر گرفته شود.

یساولی گفت: در آینده‌ای نزدیک، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج کلاس‌های آموزشی با موضوع ضوابط و مقررات ایمنی را برای سازندگان برگزار خواهد کرد.

رعایت ضوابط ایمنی برای تأمین حداکثری جان شهروندان الزامی است


منتشر شده در تاریخ ۸ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =