2

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: بررسی طرح تفصیلی آتی کرج، نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده، پیگیری برای ساخت مسکن ارزان، تلاش برای حذف سیستم دو نقشه‌ای از مهمترین برنامه‌های این معاونت در سال جاری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس سعیدی کیا در جلسه ارائه گزارش عملکرد یکساله معاونت شهرسازی و معماری که با حضور عمار ایزدیار سخنگو و علی ذبیحی رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر کرج برگزار شد، اظهار کرد: این معاونت به نوعی پیشانی و نبض فعالیت‌های مدیریت شهری است که در حوزه‌های مختلف نقش آفرینی دارد.


وی ادامه داد: معاونت شهرسازی و معماری در سال جاری در حال پیگیری چند موضوع مهم است که بررسی طرح تفصیلی آتی کرج یکی از آنها است.


این مسئول تصریح کرد: پیگیری جهت تصویب سند پهنه بندی حریم شهر یکی دیگر از موضوعاتی بود که امسال با جدیت پیگیری شد و خوشبختانه به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری رسید.


معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: در حریم شهر کرج ظرفیت‌های ویژه‌ای وجود دارد و با توجه به جمعیت پذیری بالای این کلانشهر نیاز است این پتانسیل‌ها برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان مورد توجه قرار بگیرد.


وی توضیح داد: نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده با ارائه بسته‌های تشویقی به سازندگان، پیگیری برای ساخت مسکن ارزان، تلاش برای حذف سیستم دو نقشه‌ای از دیگر مواردی است که از طریق معاونت شهرسازی و معماری با جدیت دنبال می‌شود.


این مسئول تصریح کرد: خوشبختانه شورای شهر هم همکاری ویژه‌ای در تصویب لوایح این معاونت دارد و برای نمونه باید به تصویب ۵ لایحه در خصوص نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده در مناطق مختلف شهر اشاره کرد.


سعیدی کیا اضافه کرد: این معاونت به دنبال چابک‌سازی در ارائه خدماتی مثل صدور پروانه و پایان کار است و تلاش دارد از طریق سیستمی کردن خدمات گام‌های جدی‌تری در راستای افزایش رضایت شهروندان از مجموعه مدیریت شهری بردارد.

اولویت‌های معاونت شهرسازی در سال جاری؛ از بررسی طرح تفصیلی آتی کرج تا چابک‌سازی ارائه خدمات

اولویت‌های معاونت شهرسازی در سال جاری؛ از بررسی طرح تفصیلی آتی کرج تا چابک‌سازی ارائه خدمات

منتشر شده درتاریخ ۸آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =