5

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج از لایروبی منهول‌ها و انهار در راستای جلوگیری از آبگرفتگی معابر و هدایت آب‌های سطحی با توجه به فرارسیدن بارش‌های فصل پاییز خبر داد.

حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار داشت: لایروبی منهول‌ها و انهار در راستای جلوگیری از آبگرفتگی معابر، هدایت آب‌های سطحی و رعایت موارد بهداشتی باهدف رفاه حال شهروندان و با توجه به فرا رسیدن بارش‌های فصل پاییز به صورت مستمر  انجام می‌شود.


کمالی دهقان خاطرنشان کرد: قبل از آغاز بارش‌ها در سال جاری، با توجه به اهمیت موضوع و به جهت جلوگیری از بروز آب گرفتگی‌ها در معابر، عملیات پاکسازی و لایروبی کانال‌ها، منهول، انهار و مسیل آبگرفتگی منطقه در دستور کار قرار گرفت و برنامه‌ریزی لازم جهت لایروبی نقاط آبگیر و حساس صورت گرفته و این عملیات بصورت مستمر در تمامی محلات ادامه خواهد داشت.


وی با اشاره به اینکه تلاش گسترده و حضور شبانه روزی پرسنل اجرایی وخدماتی خدمات شهری با هدف ایجاد خدمات رسانی مطلوب به شهروندان صورت می‌گیرد، از شهروندان خواست تا به منظور یاری رساندن به پرسنل زحمتکش خدمات شهری از رهاسازی هرگونه پسماندهای شهری و نخاله‌های ساختمانی در جوی‌های آب و مسیر رودخانه‌ها و حریم آن‌ها خودداری کنند.


این مسئول با بیان اینکه برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان در زمان بارش‌ها، کلیه نیروهای خدمات شهری همراه با ادوات و ماشین آلات در آماده‌باش کامل خواهند بود، گفت: شهروندان در زمان بارندگی‌های فصل پاییز در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی در نقاط مختلف شهر با سامانه ۱۳۷ و ۳۴۵۵۰۲۴۷ تماس بگیرند تا در اسرع وقت موارد مطرح شده، پیگیری و از سوی خدمات شهری منطقه رفع شود.

منتشر شده در تاریخ ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =