خدابنده لو

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج گفت: ۳۲ درصد وصولی درآمد شهرداری کرج از محل ۵ کد درآمدی از درآمدهای پایدار شهری تحقق یافته است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی خدابنده لو  این مطلب را عنوان کرد و افزود: درآمد شهرداری از محل درآمدهای پایدار در سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۵ درصد و در سال ۱۴۰۱ به میزان ۲۴ درصد و تا ۱۵ آبان سال ۱۴۰۲ به میزان ۳۲ درصد از وصولی شهرداری کرج از محل درآمدهای پایدار شهری تحقق یافته است. این روند رو به رشد از اتکاء شهرداری به درآمدهای پایدار یکی از موفقیت های ارزشمند به شمار می آید.  

وی افزود: در این محاسبه صرفا ۵ کد درآمدی عوارض نوسازی، پسماند، اصناف، عوارض خودرو و ارزش افزوده در نظر گرفته شده در صورتی که کدهای دیگری نیز جزء این گروه بوده که ضروری است در نظر گرفته شود که درصد بالاتری از اتکاء به درآمدهای پایدار را نشان خواهد داد.

این مسئول با بیان اینکه میزان جذب بودجه شهرداری کرج از فروردین ماه تا ۱۵ آبان امسال باید چهار هزار و ۹۷۶ میلیارد تومان باشد، اضافه کرد: هم اکنون چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از این رقم در قالب نقد و تهاتر وصول شده است که نشان از جذب ۹۱ درصدی بودجه تا این تاریخ دارد.

وی ادامه داد: در مدت مشابه سال ۱۴۰۱ وصولی شهرداری رقم ۲۴۰۲ میلیارد بوده که با مقایسه ۴۵۰۰ میلیارد تومان وصولی سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۸۷ درصد افزایش وصولی در قالب ۲۰۹۷ میلیارد تومان داشته است.

خدابنده‌لو، همچنین ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته بتوانیم تا پایان سال با تلاش مجموعه مدیریت شهری و همکاران و مشارکت شهروندان در تحقق صدرصدی بودجه و خصوصا جذب بودجه و اتکاء شهرداری به درآمدهای پایدار دست یابیم.

وی در پایان از اعضاء محترم شورا، مجموعه مدیریت شهری و همکاران واحدهای ذیربط که در تحقق این موضوع تلاش داشته اند تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =