آگهی مزایده عمومی

مزایده عمومی طرح ساماندهی دستفروشان، روز بازارهای هفتگی و وانت‌های فروش و اغذیه فروشان سیار سطح شهر آذر ماه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مزایده عمومی طرح ساماندهی دستفروشان، روز بازارهای هفتگی و وانت‌های فروش و اغذیه فروشان سیار سطح شهر به شرح زیر اعلام می‌شود.

کد ستاد: ۵۰۰۲۰۹۵۴۰۲۰۰۰۰۰۲


۱- نوع مزایده: عمومی/ یک مرحله‌ای. تمامی مراحل این مزایده از طریق سامانه تدارکات دولت الکترونیک (ستاد) به آدرس: WWW. Setadiran.ir انجام می‌شود.


۲- مزایده‌گذار: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج.


۳- موضوع مزایده: واگذاری انجام طرح ساماندهی دستفروشان، روز بازارهای هفتگی و وانت‌های بارفروش و اغذیه فروشان سیار درسطح مناطق ۱۰گانه شهرداری کرج


۴- مدت قرارداد: سه سال (از زمان تنظیم و امضاء قرارداد) که برای سال‌های دوم وسوم با رضایت وابلاغ سازمان قابل تمدید خواهد بود.


۵- نحوه دریافت اسناد مزایده: مراجعه به سامانه ستاد. (WWW. Setadiran.ir)


۶- زمان دریافت اسناد مزایده:


از ساعت۱۰:۰۰ مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۸ تا ساعت ۱۹:۰۰ مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۴


۷- مهلت ارائه پیشنهادات:


از ساعت ۱۰:۰۰مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۸ تا ساعت ۱۹:۰۰ مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۴


۸- زمان و محل بررسی پیشنهادات:


از ساعت ۱۲:۰۰ مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۵ در محل سازمان به نشانی: کرج – بالاتر از میدان طالقانی – شهرک اداری – جنب دانشگاه علوم پزشکی و از طریق سامانه ستاد. پیشنهاددهندگان درصورت تمایل می‌توانند رأس ساعت اعلام شده در سازمان حضور پیدا کنند.


۹-نتایج مزایده حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۹/۲۱ اعلام خواهد شد.


۱۰- سپرده شرکت در مزایده:


مبلغ سپرده شرکت در مزایده مبلغ ۳میلیارد ریال می‌باشد که به صورت واریز نقدی به شماره حساب ۷۰۰۷۹۴۵۰۱۰۲۶ بانک شهر و یا ضمانت نامه بانکی(با اعتبار سه ماهه) و ارسال تصاویر به همراه سایر مدارک و مستندات در سامانه صورت می‌پذیرد، مبلغ برآورد تقریبی می‌باشد و سقف آن ملاک عمل است و هیچگونه تعهدی برای سازمان ایجاد نمی‌نماید و ملاک عمل تعداد ساماندهی مشاغل مورد نظر می‌باشد و براساس تعرفه تعیین شده قابل محاسبه است.


۱۱- ضمانت حسن انجام معامله معادل ۶ میلیارد ریال می‌باشد که در صورت برنده شدن قبل از عقد قرارداد به صورت واریز وجه نقدی و یا ضمانت نامه بانکی با اعتبار یکسال و قابل تمدید ازایشان دریافت خواهد شد.


۱۲- چنانچه نفراول (برنده) تا هفت روز پس از دریافت ابلاغ، جهت انعقاد قرارداد به سازمان مراجعه نکنند سپرده‌ی‌ ایشان به نفع سازمان ضبط خواهد شد. در صورت رجوع به نفر حائز رتبه دوم نیز به همین ترتیب اقدام می‌گردد.


- شهرداری در رد یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.


- شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد به منزله پذیرش کلیه مقررات و شروط شهرداری مطابق با ماده ۱۰ آئین نامه معاملات شهرداری تهران تسری یافته به سایر کلانشهرها می‌باشد.


- سایر شروط مزایده به طور مشروح در دفترچه و اسناد مزایده ذکر شده که شرکت‌کنندگان ضمن مراجعه به سامانه ستاد، ملزم به مطالعه، دریافت پرینت و امضاء ذیل کلیه اوراق آن و مجدداً بارگذاری اوراق درسامانه خواهند بود.


-هزینه چاپ و نشر آگهی به عهده برنده مزایده است.


-پیشنهادات مبهم، مخدوش، مشروط و غیر صریح، قابل پذیرش نبوده و باعث حذف شرکت‌کننده از روند تشریفات مزایده خواهد شد.


منتشر شده در تاریخ ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =