آئین کلنگ زنی احداث فاز دوم پارکرود کرج

رئیس کل دادگستری استان البرز از تلاش‌های مدیریت شهری و مجموعه سبزبانان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در اجرای فاز اول پروژه پارکرود تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ رئیس این سازمان در حاشیه آئین کلنگ زنی احداث فاز دوم پروژه پارکرود که با حضور مسئولان قضایی و مدیران ارشد مدیریت شهری و اعضای شورا برگزار شد، اظهار کرد: با هدف ایجاد تفرجگاه ساحلی و پیاده راه، در فاز اول پروژه ۱۸ هزار متر مربع بهسازی و مناسب‌سازی شده است.


وی افزود: از نخستین روز اسفند ۱۴۰۰ که کلنگ ساخت این پروژه به زمین خورد تا به امروز تلاش‌های بی‌وقفه عمرانی و فضای سبز در این مجموعه تداوم داشته که ثمره آن امکان بهره‌مندی عموم مردم از مواهب خدادادی رودخانه کرج است.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان داشت: احداث تفرجگاه رایگان عمومی با اراده ارزشمند و همگرایی مدیران کل استانی، شهری و قضایی محقق شد و ادامه این راه در فاز دوم با صدور سند رودخانه کرج به نام دولت، شاهدی بر این مدعاست.


عاقلی گفت: پروژه پارکرود در آینده با طراحی‌ها و نورپردازی‌های ویژه، طراحی اِلمان و فضای ورودی، جانمایی آثار حجمی، تجهیز مبلمان شهری و پل ارتباطی بین دوطرف رودخانه که به مسابقه گذاشته خواهد شد، می‌تواند به مرکز گردشگری شهر کرج تبدیل شود.


در آئین کلنگ زنی احداث فاز دوم پروژه پارکرود، فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز از تلاش‌های مدیریت و مجموعه سبزبانان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج که مجری اصلی بهسازی و مناسب‌سازی این پروژه هستند، تقدیر و تشکر کرد و ابرازامیدواری کرد تا فاز دوم نیز همچون فاز اول با سرعت و دقت بالایی اجرایی شود.


وی افزود: قطعاً آزادسازی حریم رودخانه کرج کار بزرگی بود، ولی تلاش‌های رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج که بیشترین تلاش را برای ساخت مجموعه فازهای پارکرود انجام می‌دهند و نامشان کمتر از سایرین به چشم می‌خورد، غیر قابل چشم پوشی و ماندگار است.


منتشر شده در تاریخ ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =