بازدید سرپرست شهردار کرج از اتش نشانی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: طی آبان ماه سال جاری آتش‌نشانان به ماموریت ۳۵۵ مورد حریق و ۴۷۹ مورد حادثه اعزام شده‌اند.

محمد یساولی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: : طی ماه گذشته، ۲ هزار و ۸۳۶ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲‌ ایستگاه به مدت ۵۹۹ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد هزار و ۲۳ دستگاه خودروی عملیاتی به ۳۵۵ مورد حریق و ۴۷۹ مورد حادثه رسیدگی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۹۸ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، افزود: در ماهی که گذشت ۲۰۳ مورد نجات یافته، ۶۷ مصدوم و ۱۰ فوتی در حوادثی که رقم خورد داشته‌ایم و در این مدت شهروندان بیش از ۲۲ هزار مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با بیان اینکه در بین ۳۲‌ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۲۳ با ۲۴ حریق و ۵۶ حادثه، ‌ایستگاه ۱۱۴ با ۱۹ حریق و ۳۴ حادثه و ایستگاه ۱۱۲ با ۱۳ حریق و ۲۲ حادثه صورت گرفت، اضافه کرد: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۱۲۱ مورد صدور جواز و ۱۶۳ مورد تائیدیه ایمنی صادر شد.

یساولی صدور ۱۳ مورد گواهی جهت علت حریق و صدور ۳ مورد گواهی حریق و حوادث و تعداد ۴۷ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر و اخطار ایمنی به تعداد ۵۸ مورد در حوزه ایمنی شهری و بازدید از صنوف به تعداد ۲ مورد را از دیگر اقدامات صورت پذیرفته در آبان ماه ۱۴۰۲ بیان کرد.

وی گفت: در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۱۱۶ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت‌ها، مدارس، ادارات، و داوطلبین باحضور هزار و ۵۹۴ کارآموز به مدت ۵۴۶ ساعت با همکاری ۱۳۲ مربی و برگزاری چهار دوره باعناوین آموزش سبک زندگی اسلامی، معاون فرماندهی، آموزش به کادر وظیفه و خبرنویسی، با حضور ۳۲۸ فراگیر از پرسنل محترم سازمان و با همکاری ۲۰ مربی به مدت ۱۰۱ ساعت طی یک ماه گذشته برگزارش شد.


منتشر شده در تاریخ ۲ آذرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =