ابوالفضل کریمیان دبیر کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری مجمع کلان‌شهر‌های کشور

دبیر کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری مجمع کلانشهرهای کشور گفت: شهر کرج در زمره شهرهای پیشرو کشور در حوزه فضای سبز و اجرای طرح‌های درخت‌کاری و جنگل‌کاری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، ابوالفضل کریمیان در سی و یکمین نشست کمیته سیما منظر کلانشهرهای کشور اظهار کرد: شهر کرج در زمره شهرهای پیشرو کشور در حوزه فضای سبز و اجرای طرح‌های درخت‌کاری و جنگل‌کاری است.


وی افزود: وجود نیروهای متخصص و توانمند در داخل مجموعه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج موجب شده اقدامات و برنامه‌های این سازمان به صورت علمی و هدفمند پیش رود.


دبیر کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری مجمع کلانشهرهای کشور با بیان اینکه نشست کمیته سیما و منظر کلانشهرهای کشور به رفع چالش‌ها و شناسایی موانع فراروی حوزه فضای سبز کمک می‌کند، گفت: مسائل مهمی در حوزه فضای سبز در این نشست به بحث و بررسی گذاشته شد و انتقال تجربیات و ایجاد هم افزایی وکمک در تدوین دستورالعمل‌هایی که در آینده مبنای تصمیم‌گیری خواهد بود تا بتوانیم نقش بهتری را در حوزه مدیریت شهری برای خدمت‌رسانی به شهروندان شاهد باشیم.


کریمیان، ضمن تشکر از تلاش‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در برگزاری و تداوم برگزاری این نشست‌ها اضافه کرد: نشست امروز بسیار کاربردی بود و پیشنهادات ارائه شده در موضوع پرداخت حق النظاره چاه‌های آب و ایرادات فهرست بهای فضای سبز نقش مشورتی و همراهی سایر کلانشهرها و استان‌ها را خواهد داشت و فرصت مناسبی به منظور بهره‌مندی از راهکارهای نوین در شناسایی و رفع چالش‌های فضای سبز در سطح کشور خواهد داشت.



منتشر شده در تاریخ ۴ آذرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =