پوستر ارتقا سلامت اجتماعی - کراپ‌شده

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: مرحله جدید دوره‌های آموزشی در خانه‌های سلامت اجتماعی برای عموم خانواده‌های کرجی برگزار می‌شود.

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: خانه‌های سلامت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، مرحله جدید دوره‌های آموزشی را برای عموم خانواده‌های کرجی برگزار می‌کند.


وی افزود: این دوره‌های آموزشی به صورت مستمر در مراکز فرهنگی تحت نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار خواهد شد و خانواده‌ها از محتوای کاربردی این دوره‌های آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

اشتری گفت: دوره‌های جدید آموزشی با موضوع‌های مهارت‌های زندگی، فرزندپروری در بحران نوجوانی، مهارت‌های ارتباطی ویژه بانوان آسیب دیده، کنترل خشم، سلامت روان در جوانان و بزرگسالان و تربیت جنسی نوجوانان، در مراکز مختلف برگزار می‌شود.


رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از عموم شهروندان محترم و علاقه‌مندان، دعوت به آورد تا از این خدمات آموزشی سلامت محور استفاده کنند و گامی تأثیرگذار جهت ارتقای زندگی فردی و اجتماعی خود بردارند.


شایان ذکر است شهروندان جهت اطلاع از آدرس خانه‌های سلامت و روز و ساعت کلاس‌های آموزشی، با شماره تلفن ۳۲۷۳۰۲۷۱ تماس حاصل کنند.

ارتقای سلامت اجتماعی در شهر کرج

ارتقای سلامت اجتماعی در شهر کرج


منتشر شده در تاریخ ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =