پوستر جشن دوشنبه های سالمندی - کراپ‌شده

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: هفتمین برنامه از طرح دوشنبه‌های سالمندی برگزار خواهد شد.

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه سالدیدگان عزیز به عنوان یکی از سرمایه‌های اجتماعی و باتجربه در عصر حاضر، بیان کرد: سالدیدگان بخش مهمی از جامعه هستند و لزوم فعالیت‌های مناسب و اجرای برنامه‌های نشاط شهروندی جهت افزایش‌ امید به زندگی و ارتقای مشارکت اجتماعی برای آنان در حال حاضر، بیش از پیش احساس می‌شود.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی که از سال گذشته تا کنون ادامه دارد، طرح دوشنبه‌های سالمندی آغاز و هفتمین برنامه از این طرح در روز دوشنبه ۱۱ دی ماه ساعت ۱۰ الی ۱۲ در فرهنگسرای کوثر و با حضور جمع کثیری از سالدیدگان، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌های دوست داشتنی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج اظهار داشت: از تمامی شهروندان گرامی دعوت به عمل می‌آید تا با جمع‌های خانوادگی و با حضور پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های خود در این جشن پرشور و نشاط حضور پیدا کنند.


شایان ذکر است سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اجرای برنامه‌های متنوع نشاط اجتماعی، رویدادهای هنری و مراسم‌های ملی و مذهبی و... را انجام داده که در روزها و هفته‌های آینده به مرحله اجرا خواهد رسید.

طرح شاد و پرنشاط دوشنبه‌های سالمندی



منتشر شده در تاریخ ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =