چهارمین رویداد مادران قاسم پرور - کراپ‌شده

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری چهارمین رویداد مادران قاسم پرور به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اهمیت شناخت رویکردها و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و لزوم شناخت هرچه بیشتر تمامی مردم از ابعاد زندگی شخصی و اجتماعی‌ ایشان، اظهار کرد: مکتب شهید سلیمانی، خط و مشی راهگشا و انسان‌سازی برای عموم مردم جامعه و به‌ویژه مادران عزیزی که از بدو تولد فرزندان، تربیت و آموزش و شکل‌گیری شخصیت کودکان را بر عهده دارند، است.


وی افزود: لزوم پرداختن بیش از پیش به شخصیت حاج قاسم سلیمانی امری ضروری است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: رویداد مادران قاسم پرور به مانند سال‌های گذشته، از اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها به مرحله اجرا درآمده و چهارمین دوره از این برنامه، در روز سه شنبه ۱۲ دی ماه ساعت ۱۵ در سالن همایش میلاد شهرداری کرج واقع در بلوار ماهان، روبروی استانداری برگزار می‌شود.


اشتری اضافه کرد: هدف اصلی این رویداد تجلیل از مادرانی است که به دلیل علاقه به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، نام فرزندان پسر خود را "قاسم" گذاشته‌اند و گامی تأثیرگذار در نشر مکتب و منش حاج قاسم برداشته‌اند.

وی ضمن دعوت از تمامی شهروندان گرامی جهت حضور در رویداد مادران قاسم پرور، بیان داشت: نشر ارزش‌های انقلاب و شهدا یکی از رویکردهای مدیریت شهری است که در همین راستا برنامه‌ریزی لازم درخصوص اجرای فعالیت‌های مرتبط با این موضوع صورت گرفته و تا پایان سال به صورت برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است این برنامه با مشارکت گروه مواسات مادرانه البرز و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز برگزار می‌شود.

چهارمین رویداد مادران قاسم پرور


منتشر شده در تاریخ ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =