پوستر کنگره بانوان تاثیر گذار - کراپ‌شده

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار در کرج خبر داد.

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و هفته نکوداشت مقام زن و مادر به جایگاه مهم و اثربخش بانوان در جامعه پرداخت و اظهار کرد: کشور عزیزمان ایران در تمامی عرصه‌های مختلف تاریخی پس از انقلاب شاهد حضور زنان و مادرانی بوده که در حوزه مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی و حتی در زمان جنگ تحمیلی، همت و تأثیرگذاری خود در بخش‌های مختلف جامعه را به بروز و ظهور گذاشته و جهت ارتقای جایگاه بانوان در کشور تلاش کرده‌اند.

وی افزود: با هدف تکریم مقام زن و خانواده، دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار در روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه، ساعت ۸:۳۰ صبح در تالار بزرگ شهیدان نژادفلاح با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار می‌شود.


به گفته اشتری هدف از برگزاری این کنگره، شناسایی بانوان تأثیرگذار و پر تلاش درعرصه‌های فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، گفتمان‌سازی و رسانه، اقتصاد و کارآفرینی، علمی و پژوهشی و فناوری، سیاستگذاری و حکمرانی، ورزش و اجتماعی و ... است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان داشت: کنگره بانوان تأثیرگذار در مراحل مختلف و پس از فراخوان‌های اعلام شده در ماه‌های گذشته، بانوان توانمند در حوزه‌های مختلف را شناسایی و در بهمن ماه پس از بررسی‌های نهایی مورد تجلیل قرار خواهد داد و در پایان این رویداد نیز جهت نقش آفرینی بیش از پیش بانوان مؤثر در جامعه، اقدامات لازم توسط دستگاه‌های متولی صورت خواهد گرفت.

کرج میزبان دومین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار


منتشر شده در تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =