دیوارنگاره حاج قاسم سلیمانی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از رونمایی بزرگترین دیوارنگاری حاج قاسم سلیمانی در کرج خبرداد.

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: بزرگترین دیوارنگاری حاج قاسم سلیمانی در کرج همزمان با چهارمین سالگرد شهادت این شهید اسوه ایثار و مقاومت در کرج رونمایی می‌شود.


وی اجرای نقاشی‌های دیواری را عاملی در راستای افزایش ظرفیت‌های هنری و فرهنگی شهرکرج دانست و افزود: این دیوارنگاری در متراژی حدود ۷۰۰ مترمربع و توسط هنرمند برجسته نقاشی آقای هاشم ایرانی بر روی دیواری در مجاورت پل آزادگان نقش بسته است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان داشت: به زودی شاهد آثار دیگری از این هنرمند بر روی دیوارهای بلند سطح شهر خواهیم بود.


عاقلی، فضاسازی و اکران محیطی طرح‌های فرهنگی با موضوع سردار دل‌ها را در آستانه چهارمین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را در سطح شهر از دیگر اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج معرفی کرد و اضافه کرد: امنیت امروز جامعه، مرهون خون شهداست، بنابراین باید این ایثارگری‌ها را برای مردم بازنمایی کرد.


وی با اشاره به اینکه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اولویت توجه به هویت فرهنگی، مذهبی و معنوی، اقدام به طراحی اِلمان‌ها و طرح‌های متنوع و نوآورانه برای اکران در سطح شهر می‌کند، گفت: تا پایان سال نیز حدود ۲۵۰ متر از دیوارهای سطح شهر مزین به تصاویر شهدا خواهند شد و حدود ۵۰۰ نقاشی دیواری نوروزی نیز در دستور کار پروژه‌های زیباسازی سازمان قرار دارد.

بزرگترین دیوارنگاری تصویر حاج قاسم در کرج

بزرگترین دیوارنگاری تصویر حاج قاسم در کرج

بزرگترین دیوارنگاری تصویر حاج قاسم در کرج



منتشر شده در تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =