9

فرماندارویژه شهرستان کرج به همراه سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج وهیات همراه ازپروژه در حال احداث مرکز درمانی دی بازدید کردند.  

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ یحیی رمضانی فرماندار ویژه شهرستان کرج به همراه دیگر مسئولان مربوطه باحضور در محل اجرای پروژه از روند ساخت مرکز درمانی در حال احداث دی واقع در بلوار یادگار امام (ره)  بازدید و بر تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از آن تأکید کردند.


حسین عطائی طی این بازدید عنوان کرد: با توجه به اینکه مدتی عملیات عمرانی احداث این پروژه به دلیل مشکلات پیش آمده متوقف شده بود، اخیراً با پیگیری‌هایی که از سوی فرماندار شهرستان به عمل آمد آغاز عملیات آن در دستور کار قرار گرفت.


وی همچنین افزود: پیمانکار اجرایی پروژه نیز با موانعی روبرو بود که در بازدید فرماندار باحضور مسولین مربوطه با هماهنگی انجام شده با مدیران دانشگاه علوم پزشکی مجدداً موضوع را پیگیری و بررفع موانع و تسریع در اجرای عملیات تأکید کرد.

بازدید فرماندار کرج از بیمارستان در حال ساخت «دی»  


عطائی خاطرنشان کرد: بیمارستان دی که یکی ازنیازهای مهم شهروندان و ساکنان این منطقه است در زمینی به مساحت یک زهر و ۱۲۰ مترمربع با زیربنای ۱۰ هزار و ۵۱۴ مترمربع در هشت طبقه درحال احداث است.


گفتنی است در حال حاضر این ساختمان ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و خوشبختانه با پیگری‌های به عمل آمده و رفع موانع و مشکلات، ادامه عملیات ساخت این پروژه مبنی بر تسریع در اجرا در دستور کار قرار گرفت وامید است به زودی به بهره‌برداری برسد.

بازدید فرماندار کرج از بیمارستان در حال ساخت «دی»  

بازدید فرماندار کرج از بیمارستان در حال ساخت «دی»  

منتشر شده در تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =