• ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
  • کد خبر: 85480
10

 مدیر منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: دیوارکشی و مستحدثات غیرمجاز در اراضی حریم منطقه ۱۰ تخریب شد.

رامین بیرجانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر گفت: ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری است و شهرداری این منطقه برای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان اهتمام ویژه دارد.

بیرجانی افزود: درهمین راستا با هماهنگی صورت گرفته و با کسب دستور قضایی، بخشی از اراضی تصرف شده در ضلع شمال شرقی منطقه با حضور عوامل انتظامی و با همکاری پرسنل یگان حفاظت اراضی سازمان جهاد کشاورزی تخریب و رفع تصرف شد.

رفع تصرف اراضی حریم منطقه ۱۰ کرج

بیرجانی ضمن تشکر از حمایت‌های دستگاه قضایی در مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز، تصریح کرد: عده‌ای اقدام به تصرف، دیوار کشی و احداث بنا در اراضی واقع در حریم منطقه کرده بودند که پس از ابلاغ اخطارهای لازم و با هماهنگی و همکاری یگان حفاظت اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات سنگین این دیوار کشی‌ها تخریب وقلع و قمع شد.

رفع تصرف اراضی حریم منطقه ۱۰ کرج

مدیرمنطقه ۱۰ شهرداری کرج در پایان گفت: ساخت وساز غیرمجاز یعنی تعدی به حقوق سایر شهروندان، همچنین با توجه به قانون تسهیل و تشویق نوسازی بافت‌های فرسوده و بستر فراهم شده، اهالی منطقه می‌توانند با مراجعه به شهرداری از امتیازات پیش‌بینی شده استفاده کنند.

رفع تصرف اراضی حریم منطقه ۱۰ کرج

منتشر شده  در تاریخ ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =