پوستر مراسم چهارمین سالگرد حاج قاسم سلیمانی - کراپ‌شده

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری مراسم چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در کرج خبر داد.

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن اشاره به اهمیت برگزاری مراسم‌های هدفمند جهت تبیین شعائر و شخصیت شهیدان عالی مقام کشور، اظهار کرد: پرداختن به شخصیت و منش و زندگی اجتماعی شهدا و به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی، در عصر حاضر به عنوان یک الگوی تمام عیار برای عموم مردم جامعه امری مؤثر و مهم است و لزوم همت و تلاش مضاعف حوزه‌های مختلف فرهنگی در کشور را می‌طلبد.

وی افزود: به جهت گرامیداشت یاد و نام شهید والامقام سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، مراسم چهارمین سالگرد عروج ملکوتی و شهادت شهید سلیمانی در روز شنبه ۱۶ دی ماه، ساعت ۹:۳۰ صبح در تالار بزرگ شهیدان نژادفلاح کرج برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان داشت: سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار دکتر مسجدی از فرماندهان جبهه مقاومت و سفیر اسبق ایران در عراق، سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز و برنامه‌های مختلف فرهنگی از بخش‌های گوناگون این مراسم خواهد بود.

اشتری گفت: از تمامی مردم فهیم و غیرتمند البرز و شهر کرج دعوت به عمل می‌آید تا با حضور پرشور و شعور درخشان خود، علاوه بر نکوداشت نام سرباز وطن شهید قاسم سلیمانی، مشت محکمی بر دهان دشمنان این نظام مقدس و کشور عزیزمان بزنند تا این گام مهم، بیعتی مجدد با آرمان‌های انقلاب شکوهمند ایران اسلامی باشد.

مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در کرج


منتشر شده در تاریخ ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =