بوستان هامون

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: احداث بوستان‌های تفریحی موضوعی در برنامه کاری مدیریت شهری کرج قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ علیرضا عاقلی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مدیریت شهری ایجاد مکان‌های تفرجگاهی برای گروه‌های خاص اجتماعی است تا بتوان به مطالبات اجتماعی پاسخ داد.


وی افزود: بر همین اساس ساخت بوستان‌های مادر و کودک، کوهنوردان، ورزشکاران، بانوان، سالمندان و سایر گروه‌ها در مدیریت شهری کرج برنامه‌ریزی شده است.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی برای هر گروه خاص، امکانات و تجهیزات متناسب با آن گروه در بوستان‌های تخصصی تأمین می‌شود.


عاقلی گفت: تلاش‌ها بر این است تا برای هنرمندان و سایر گروه‌ها به فراخور امکانات و فضای تفرجگاهی در این کلانشهر بوستان احداث شود.


به گفته وی، اکنون تعدادی بوستان ویژه سالمندان، بانوان و ورزشکاران در کرج فعال هستند که با استقبال گروه‌های هدف همراه شده است.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به محدودیت منابع آبی گفت: تاکنون ۸۰ درصد فضای سبز این کلانشهر زیر پوشش آبیاری پسابی قرار گرفته است.


عاقلی ادامه داد: تا سال آینده تمام فضاهای سبز کرج زیر پوشش آبیاری پسابی قرار می‌گیرد.


شایان ذکر است، کلانشهر کرج حدود ۳۰۰ بوستان بزرگ، متوسط و کوچک دارد و مساحت فضای سبز این کلانشهر بیش از ۲ هزارو ۵۰۰ هکتار برآورد شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =