طرح خانه به خانه - کراپ‌شده

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، گفت: پس از جمع‌آوری چرخ دستی‌ها و حضور خودروهای ملودی در سطح مناطق ۱۰گانه، آموزشگران در سطح مناطق حضور پیدا کرده و به طورهمزمان طرح خانه به خانه با مفاهیم پسماند اجرا می‌شود.

محمدرضا خسروی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اجرای طرح تفکیک زباله در مناطق و محلات مختلف شهر کرج، اظهار کرد: در این طرح با توزیع بروشور در منازل و توضیح آموزشگران به خانواده‌ها سعی داریم مفاهیم تفکیک زباله را به جامعه منتقل کنیم.

وی به جدیت سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در مسیر نهادینه کردن موضوع مهم تفکیک زباله پرداخت و افزود: در این راستا آموزش محله به محله دردستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج بیان داشت: آموزشگران حوزه تفکیک زباله به درب منازل مراجعه کرده و مفاهیم تفکیک از مبدا را برای خانواده‌ها تشریح می‌کنند.

خسروی اضافه کرد: در اجرای این طرح بروشور آموزشی و کیسه‌های زباله نیز به خانواده‌ها ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: هرچه زمان می‌گذرد، زمین و محل مناسب برای دفن زباله‌ها به سختی پیدا می‌شود، بنابراین با تفکیک و بازیافت زباله‌ها کمک بزرگی به محیط زیست خواهیم کرد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: برای این کار کافیست از بدو تولید زباله، آن‌ها را با توجه به خشک یا تر بودنشان تفکیک کرد و سپس زباله‌های خشک قابل بازیافتی چون کاغذ، مقوا، شیشه، پلاستیک و… را برای بازیافت، تفکیک و جدا کرد.

ترویج فرهنگ تفکیک زباله در طرح خانه به خانه

ترویج فرهنگ تفکیک زباله در طرح خانه به خانه

ترویج فرهنگ تفکیک زباله در طرح خانه به خانه



منتشر شده در تاریخ ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =