آب نماهای کرج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: از ابتدای امسال به منظور زیباسازی و اعتلای هویت فضاهای شهری، اقدام به نوسازی و بهسازی آب‌نماهای شهری در چندین محدوده از شهر کرج شده است.

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اینکه فضای شهر، محیط زندگی شهروند را تشکیل می‌دهد، اظهار کرد: محیط را باید به گونه‌ای تجهیز کرد که شرایط زندگی و زیست محیطی آن از کیفیت مطلوب برخوردار باشد.


وی با بیان اینکه امروزه شهرها مانند شرکت‌ها در زمینه تلاش برای زیباتر شدن، کارآمد بودن و ارائه هویتی با ارزش با هم به رقابت می‌پردازند، گفت: شهرها در این‌صورت قادر خواهند بود توجه جهانی، جذب گردشگر و بازار سرمایه و استعداد را به خود اختصاص دهند.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان داشت: در منظرسازی معاصر، آب دیگر تنها عنصری برای نمایش و نمایاندن از فاصله دور نیست، بلکه ارتباط نزدیک با خود را در فضاهای شهری برقرار می‌کند.


به گفته عاقلی، سعی شده در طراحی جدید فضاهای شهری کرج در خصوص آب‌نماها، ارتباطی بی‌واسطه بین مردم و عنصر آب برقرار شود.

وی عنوان کرد که سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از ابتدای امسال، به منظور زیباسازی و اعتلای هویت فضاهای شهری، اقدام به نوسازی و بهسازی آب‌نماهای شهری در چندین محدوده از شهر کرج کرده است.


عاقلی اضافه کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی تعدادی از آب‌نماها از جمله آب‌نمای پارک زمزم در منطقه ۳، پارک شهروند(پرند) در منطقه هفت و آب‌نمای میدان طالقانی و میدان والفجر به بهره‌برداری رسیده و تلاش برای گسترش آن ادامه دارد.


منتشر شده در تاریخ ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =