اختتامیه و اهدا لوح تقدیر به برگزیدگان مسابقه طراحی تفرجگاه پاکرود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: عملیات اجرایی فاز دوم پارکرود در مساحت ۱۸ هزار متر مربع در حال تکمیل است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علیرضا عاقلی در آیین اختتامیه و اهدا لوح تقدیر به برگزیدگان رتبه‌های اول تا سوم مسابقه طراحی فضای ورودی و اِلمان تفرجگاه پاکرودکرج، اظهار داشت: پس از اجرای موفق این پروژه در فاز اول و به عنوان نقطه قوت عملکرد مدیریت شهری در دوره کنونی، عملیات اجرایی فاز دوم پارکرود در مساحت ۱۸ هزار متر مربع در حال تکمیل است.


وی افزود: تلاش‌های بی‌وقفه عمرانی و فضای سبز از اسفند ۱۴۰۰ در این پروژه تداوم داشته و ایجاد درآمد پایدار، حضور گردشگران، استفاده شهروندان و امکان بهره‌مندی عموم مردم از مواهب خدادادی رودخانه کرج از نتایج این طرح موفق است.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه عملیات راه‌اندازی سیستم روشنایی و نصب پایه چراغ لوکس در این پروژه به سرانجام رسیده است، بیان کرد: پروژه تفرجگاهی پارکرود در آینده‌ای نزدیک، با طراحی‌ها و نورپردازی‌های ویژه، طراحی اِلمان و فضای ورودی، جانمایی آثار حجمی، تجهیز مبلمان شهری و پل ارتباطی بین دوطرف رودخانه می‌تواند به مرکز گردشگری شهر کرج تبدیل شود.


عاقلی، تعامل و هم‌اندیشی در حوزه‌های گردشگری و فرهنگی را در جهت تبادل تجربیات و ارائه پیشنهادات، بسیار مهم و کارساز دانست و اضافه کرد: در آیین اختتامیه و اهدا لوح تقدیر به برگزیدگان رتبه‌های اول تا سوم مسابقه طراحی فضای ورودی و اِلمان تفرجگاه پاکرودکرج مقدمات برگزاری مسابقه طراحی اِلمان میدان توحید به عنوان یک میدان شاخص در شهر مورد بررسی قرار گرفت.



منتشر شده در تاریخ ۲۸ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =