پوستر جشن به نام پدر - کراپ‌شده - کراپ‌شده

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری جشن ویژه روز پدر در تالار شهیدان نژادفلاح خبر داد.

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت و پر برکت حضرت‌ امیرمؤمنان علی(ع) به عموم شهروندان گرامی و شادباش روز مرد و تکریم مقام پدران عزیز، اظهار داشت: ولادت حضرت علی(ع) از اعیاد مهم شیعیان بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که نقش پدران در کانون خانواده از اساسی‌ترین عوامل مؤثر در تحکیم بنیان خانواده‌ها است و این موضوع سبب خواهد شد تا تمامی دستگاه‌های فرهنگی نسبت به نکوداشت این روز عظیم و همچنین تکریم مقام مردان و پدران جامعه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: ویژه برنامه ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر، با حضور عموم شهروندان و همچنین هنرمندان مطرح استانی و کشوری در روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه ساعت ۱۹، در تالار بزرگ شهیدان نژادفلاح برگزار می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان کرد: اجرای استند آپ توسط علی غریب کمدین برتر برنامه خنداننده شو، گفتگوی دکتر سعید عزیزی کارشناس خانواده، مداحی کربلایی مازیار طاولی، اجرای گروه‌های برتر برنامه عصر جدید، پسران نینجا و جوانمردان ایران زمین و اجرای شفیع شعله کار و لطیفه گودرزی مجریان توانمند صدا و سیما، قرعه کشی ۱۱۰ جایزه نقدی به عدد ابجد نام علی(ع) و بسیاری برنامه‌های جانبی دیگر، از بخش‌های متنوع جشن "به نام پدر" است.

اشتری از تمامی مردم شریف و مهربان شهر کرج دعوت به عمل آورد تا با جمع‌های خانوادگی در این جشن بزرگ حضور بهم رسانده و در کنار هم لحظات به یاد ماندنی را تجربه کنند.

جشن بزرگ به نام پدر برگزار می‌شود


منتشر شده در تاریخ ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =