جشن به نام پدر

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: جشن بزرگ به نام پدر که با استقبال کم نظیر شهروندان کرجی، در شب میلاد حضرت علی(ع) برگزار شد، زمینه ساز آزادی پدران و فرزندانی از زندان به آغوش خانواده گشت.

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن تبریک ایام خجسته و با سعادت میلاد حضرت‌ امیر مؤمنان علی(ع) به عموم مردم فهیم و مهربان ایران زمین و به ویژه همشهریان خوب شهر کرج، اظهار کرد: جشن با شکوه "به نام پدر" به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و نکوداشت مقام پدر، در شب میلاد امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام و با حضور کم نظیر شهروندان کرجی برگزار شد.


وی افزود: در این مراسم پرشور بالغ بر ۳هزار نفر(به صورت شناور) حضور داشتند که این آمار بر اساس اعداد توزیع شده در ورودی برنامه ثبت شده و می‌توان گفت در سالیان اخیر کم نظیر بوده و از سویی اهمیت برگزاری برنامه‌های نشاط اجتماعی را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: بخش ویژه‌ای از این مراسم به گلریزان و آزادی هشت نفر زندانی جرائم غیر عمد و بدون سابقه کیفری اختصاص داشت که طی یک اقدام خودجوش از سوی مردم همیشه مهربان شهر کرج برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی، مراسم گلریزان با حضور نماینده سازمان زندان‌های البرز انجام شد و به زودی با اقدامات قانونی، پدران و فرزندانی از این جامعه به آغوش خانواده باز خواهند گشت.

اشتری بیان داشت: از بخش‌های متنوع دیگر و جذاب جشن بزرگ "به نام پدر" می‌توان به اجرای استند آپ توسط علی غریب کمدین برتر برنامه خنداننده شو، گفتگوی دکتر سعید عزیزی کارشناس خانواده، مداحی کربلایی مازیار طاولی، اجرای گروه‌های برتر برنامه عصر جدید، پسران نینجا و جوانمردان ایران زمین و اجرای شفیع شعله کار و لطیفه گودرزی مجریان توانمند صدا و سیما، قرعه کشی ۱۱۰ جایزه نقدی به عدد ابجد نام علی(ع) و برنامه‌های جانبی دیگر مثل غرفه سرگرمی کودکان، آتلیه عکس یادگاری پدر فرزندی، جشن آتش بازی، غرفه سلامت و دیگر برنامه‌ها اشاره کرد.


وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت نشاط اجتماعی در بین جامعه، برنامه‌های متعددی تا پایان سال از طریق سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برای عموم شهروندان محترم به مرحله اجرا در خواهد آمد و زمان دقیق و محل برگزاری نیز به اطلاع عموم خواهد رسید.

۸ زندانی جرائم غیرعمد به آغوش خانواده باز می‌گردند

۸ زندانی جرائم غیرعمد به آغوش خانواده باز می‌گردند

۸ زندانی جرائم غیرعمد به آغوش خانواده باز می‌گردند

۸ زندانی جرائم غیرعمد به آغوش خانواده باز می‌گردند

منتشر شده در تاریخ ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =