آذین بندی دهه فجر

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: فضاسازی ویژه‌ای برای گرامیداشت چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی در سطح شهر کرج شده است.

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و تأکید بر ضرورت توجه به آذین‌بندی این ایام در سطح شهر، اظهار کرد: فضاسازی ویژه‌ای برای گرامیداشت چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی با اکران طرح‌های فرهنگی، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، پارچه نوشته‌های شعارهای پیروزی انقلاب اسلامی و آذین‌بندی و نور پردازی میادین اجرایی شده است.


وی افزود: طراحی و اکران طرح‌های دهه فجر امسال، با هدف مشارکت افزایی شهروندان در انتخابات انجام شده و در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در فضاسازی شهری مورد توجه قرار گرفته است.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه زنده نگاه داشتن روزهای پرشور انقلاب و حراست از رشادت‌های آن روزها به خصوص برای نسل جدید از اولویت‌ها و دغدغه‌های مدیریت شهری به شمار می‌رود، بیان داشت: نصب ۱۰۰ هزار متر ریسه پرچم ایران، هزار و ۳۰۰ عدد پرچم، بیش از هزار و ۷۵۰ متر کتیبه عرضی خیابان و ۵۰ هزار متر ریسه رنگی از دیگر اقدامات اجرایی در دهه مبارک فجر است.


عاقلی در پایان به نصب ۳ اِلمان نوری مناسبتی در سه نقطه شاخص شهر اشاره کرد و افزود: این سه اِلمان ویژه دهه مبارک فجر و با طرح نقشه ایران با قومیت‌های مختلف طراحی شده که نشان از اتحاد و همبستگی قومیت‌ها و مردم کشور است.


منتشر شده در تاریخ ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =