10

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: این منطقه همزمان با فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به فضاسازی سطح منطقه کرده است.

حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر و اعیاد ماه رجب، بر لزوم آراستگی چهره شهر تأکید کرد و گفت: به همین منظور سطح منطقه در محدوده‌های چهارراه حضرت امام (ره) تا میدان شهدا و از میدان شهدا تا میدان بلال، بلوار شهدای دانش‌آموز، مقابل ساختمان اداری شهرداری کرج، ساختمان اداری منطقه، ساختمان اداری شورای اسلامی شهر و میدان فجر و معبر اصلی محله چهارصد دستگاه و چهارراه هفت‌تیر با اجرای عملیات زیباسازی، اکران بنرهای تبریک ایام وانواع ریسه‌های رنگی وپرچم‌های سه گوش ایران وهمچنین ریسه‌های لامپی بصورت ویژه آذین‌بندی شد.

وی بابیان اینکه این اقدامات با محوریت معاونت محیط‌ زیست و خدمات شهر و زیباسازی منطقه صورت گرفته، اظهار کرد: در این راستا شستشوی معابر، جداول و سطل‌های زباله، پاک‌سازی مسیرهای ورودی شهر و رفع نازیبایی‌ها از سطح منطقه با اولویت معابر اصلی و اطراف مساجد برای برگزاری مراسمات اعیاد و دهه فجر نیز انجام شد.

عطائی در ادامه افزود: طرح جهادی پاک‌سازی محله به محله و جمع‌آوری و حمل کلیه خاک و نخاله‌های موجود در منطقه ازجمله اقدامات انجام‌شده برای این ایام و روزهای آتی است که به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

مدیر منطقه ۹ کرج بیان کرد: اجرای برنامه نورافشانی مصادف با پیروزی انقلاب از فراز ساختمان اداری منطقه و پارک‌ها به میمنت این ایام خجسته وگرانبها در دستور کار قرار گرفت.

 فضا آرایی محیطی سطح منطقه ۹ درچهل وپنجمین بهار انقلاب

 فضا آرایی محیطی سطح منطقه ۹ درچهل وپنجمین بهار انقلاب

منتشر شده در تاریخ ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =