سردر بهشت سکینه

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: با برگزاری نشست مشترکی با حضور مسئولان و مدیران استانی و شهری، برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران اهل قبور در آخرین پنج‌شنبه و جمعه سال ۱۴۰۲ انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ محمد محمودی‌نژاد در حاشیه جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی پنج‌شنبه آخر سال که با حضور مسئولان و مدیران استانی و شهری برگزار شد، با اشاره به اینکه بهشت سکینه(س) به عنوان جامع‌ترین آرامستان البرز، در پنج‌شنبه و جمعه پایان هر سال میزبان هزاران نفر از زائران اهل قبور از کرج و سایر شهرهای استان است، اظهار کرد: به رسم هر ساله، امسال نیز باید این آیین و سنت به بهترین نحو ممکن برگزار و خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه شود.

وی افزود: در این راستا طی مدت اخیر برنامه‌ریزی‌های داخلی جهت هرچه بهتر برگزار شدن آیین زیارت اهل قبور در پنج‌شنبه و جمعه آخر سال در سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج انجام شده و امروز جلسه بین تمام دستگاه‌های دست اندرکار در محل بهشت سکینه(س) برگزار شد.


رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج بیان داشت:‌ امید می‌رود همانند سال گذشته با به کارگیری تمام تجهیزات و توان پرسنلی و ارائه خدمات مطلوب به زائران اهل قبور، زمینه‌های رضایت‌مندی آن‌ها فراهم شود.

محمودی نژاد با اشاره به اینکه این رسم، یک آیین ملی است و باید تمامی دستگاه‌های استانی و شهری اهتمام ویژه جهت هرچه بهتر برگزار شدن آن داشته باشند، گفت: در راستای تردد روان خودروها و جلوگیری از بروز گره ترافیکی، از هفته‌های گذشته اقدامات لازم جهت لکه‌گیری و آسفالت معابر آرامستان و اطراف آن آغاز شده است.

وی تأکید کرد: چادرهای هلال احمر و اورژانس در محوطه آرامستان بهشت سکینه(س) مستقر خواهند بود.


رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج اضافه کرد: با توجه به بار ترافیکی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال در بهشت سکینه(س) و عدم تردد روان آمبولانس اورژانس جهت حضور در محل مورد نظر، این اقدام در راستای ارائه سریع خدمات به بیماران انجام خواهد شد.

محمودی نژاد گفت: در پنج شنبه و جمعه آخر سال، نیروهای آتش نشانی با استقرار چندین دستگاه خودروی تخصصی در نقاط مختلف بهشت سکینه(س) آماده باش هستند.

آمادگی کامل برگزاری آیین ملی پنج شنبه آخر سال

آمادگی کامل برگزاری آیین ملی پنج شنبه آخر سال

آمادگی کامل برگزاری آیین ملی پنج شنبه آخر سال

آمادگی کامل برگزاری آیین ملی پنج شنبه آخر سال

آمادگی کامل برگزاری آیین ملی پنج شنبه آخر سال

آمادگی کامل برگزاری آیین ملی پنج شنبه آخر سال


منتشر شده در تاریخ ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =