بازسازی سر درب بهشت سکینه (س)

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: در روزهای ۲۴ و ۲۵ اسفندماه سال جاری به مناسبت فرا رسیدن پنج شنبه و جمعه پایان سال و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، جهت رفاه زائران اهل قبور و روزه‌داران، درب‌های آرامستان بهشت سکینه(س) به صورت ۲۴ ساعته به روی شهروندان باز است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ محمد محمودی‌نژاد با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با روزهای ۵ شنبه و جمعه پایان امسال، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده که ساعت ۴ صبح روز ۵ شنبه ۲۴ اسفندماه درب‌های بهشت سکینه(س) به روی زائران اهل قبور باز شود.

وی افزود: با تمهیدات‌ اندیشیده شده امسال برای اولین بار است که درب‌های بهشت سکینه(س) در پنج شنبه و جمعه آخر سال به صورت شبانه روزی به روی زائران اهل قبور باز است که این مهم وظایف پرسنل، نیروهای خدماتی، نگهبانان و نیروهای حراست را سخت‌تر از قبل کرده است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج بیان کرد: با استفاده از تمامی امکانات، خدمات، نیروی انسانی و تجهیزات سازمان، تمام قد در تلاش هستیم تا در روزهای ۵ شنبه و جمعه آخر سال، با کیفیت‌ترین خدمات به زائران اهل قبور ارائه شود.

محمودی نژاد یادآور شد: شهروندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ترافیک، وضعیت راه‌ها و... در دو روز آخر هفته، با شماره ۱۵۳۰ تماس بگیرند و یا از طریق رادیو البرز پیگیر اخبار مربوطه باشند.


وی با اشاره به حجم بسیار بالای حضور زائران اهل قبور در دو روز آخر هفته در آرامستان بهشت سکینه(س) و ازدحام جمعیت در قطعات، از شهروندان و خانواده‌های عزادار درخواست کرد تا حد امکان از برگزاری مراسم یادبود، سالگرد و ... در ۲۴ و ۲۵ اسفندماه خودداری و به زمان مناسب‌تری موکول کنند.

وی گفت رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج به شهروندان توصیه کرد ضمن همکاری با عوامل نیروی انتظامی، راهور و اجرایی محدوده گلزار شهدای بهشت سکینه(س)، مدت حضور و توقف خود در آرامستان را کوتاه‌تر کنند.


منتشر شده در تاریخ ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =