محمدی

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به ردیف های بودجه‌ای که در بودجه شهرداری توسط شورای شهر به تصویب رسید،  وضعیت رسیدگی به محلات در اولویت مدیران قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، مسعود محمدی در جلسه شورای اداری شهرداری کرج که با حضور اعضا شورای شهر، شهردار، مدیران و معاونین شهری و روسای سازمان های شهرداری در مجموعه فرهنگی ورزشی میلاد برگزار شد اظهارداشت: شروع سال جدید با رشادت بزرگ مردان در مرزها و خارج از آن آغاز شد تا مردم در جای جای کشور در امنیت و آرامش به سر ببرند ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی اخیر شهادت سرداران را تبریک و تسلیت عرض می کنم.  


رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: از اعضای شورای شهر بابت سیاست گذاری در سالیان گذشته برای پیش بینی و تصویب بودجه و آبادانی شهر در سال ۱۴۰۳ تقدیر و تشکر می‌کنم همچنین در این راستا از شهردار، مدیران شهری، کارشناسان، کارمندان، سبزبانان و پاکبانان که در سال گذشته زحمت کشیدند تا اتفاقات خوب رقم بخورد قدردانی می‌کنم.


محمدی به کارنامه مدیریت شهری اشاره و تصریح کرد: امسال سال آخر مدیریت دوره ششم است، موفقیت دوره ششم موفقیت شورای شهر در کنار همه مدیران مدیریت شهری است بر این اساس باید تلاش شود تا جذب درآمد تعیین شده محقق شود.  


وی بیان کرد: پروژه های خوبی در سطح شهر شروع شده از جمله تقاطعاتی در سطح شهر و پروژه هایی همچون خط ویژه اتوبوس تندرو، بزرگراه شمالی و مترو  که امید است هر چه سریعتر به سرانجام برسد.


رئیس شورای اسلامی شهر کرج، درآمد و جذب ۱۰۸ درصدی بودجه را نشان از تلاش همه مدیران شهرداری عنوان کرد و افزود: ردیف‌های بودجه ای که برای ساماندهی محله‌ها به تصویب شورای شهر رسید توسط مدیران مناطق رسیدگی و اقدام شود. کارنامه موفق مجموعه مدیریت شهری مختص یک مجموعه نیست و شامل تلاش همه مدیران شهری است.  


وی جذب بودجه در تبصره ۶ قانون بودجه کلانشهر کرج نسبت به سایر کلانشهرها را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: با توجه به آمار سایر کلانشهر ها در جذب تبصره ۶، شهرداری موفق عمل کرده که باعث تعجب سایر کلانشهرها بود که نشان از تلاش همه مدیران بود، امید است با تلاش مضاعف در سال جاری بحث جذب درآمد و  افزایش آن چند برابر شود.


محمدی اذعان کرد: در ابتدای شروع دوره ششم شورای شهر،  بودجه ۴/۴۰۰ میلیارد تومانی را تحویل گرفتیم و امسال بودجه را به رقمی بالغ بر ۲۱ میلیارد رساندیم که برآزنده کرج است اما در مقایسه با سایر کلانشهرها عقب هستیم و باید تلاش کنیم که در جذب درآمد و افزایش آن به موفقیت بالاتری برسیم.


رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پایان از همه مدیران شهری درخواست کرد تا اولویت خود را در رسیدگی به امور شهر و شهروندان قرار داده و به درخواست مردم هر چه سریعتر پاسخگو باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =