ایزدیار

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شورای شهر دوره ششم در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر، تامین رفاه و آسایش مردم  را در راس کارهای خود قرار داده‌اند.

 به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، عمار ایزدیار در  پایان صد و شصت و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، معاونان و مدیران شهری برگزار شد پیشاپیش عید سعید فطر را تبریک گفت و اظهارداشت: موظف هستیم هر چه در توان داریم برای جلب رضایت مردم به کار  گیریم، چرا که رضایت مخلوق در راستای رضایت خالق و در نهایت رسیدن به موفقیت و  سربلندی در دنیا و آخرت را برای ما در بر دارد.

وی با اشاره به اینکه دهمین جشنواره لاله در پارک چمران از ۲۰ الی ۲۷ فروردین برگزار می شود اذعان کرد: یکی از اهداف برگزاری این جشنواره، معرفی باغ گل‌های کرج به عنوان یک منطقه گردشگری است، این باغ هشت هکتار وسعت دارد و در پارک چمران واقع شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: از دیگر اهداف برگزاری دهمین جشنواره لاله‌های کرج می‌توان به‌ ترغیب حس زیباپسندانه شهروندان، ایجاد روحیه شادابی و نشاط در مردم و توجه به گل و گیاه اشاره کرد.

ایزدیار با اشاره به این که بوستان‌ها و پارک‌ها نقش مهمی در طراوت و شادابی ساکنان شهرها و جامعه دارند، گفت: این اماکن به عنوان محلی برای ورزش و استراحت خانواده‌ها، نقش مهمی در کسب آرامش روح و روان شهروندان دارند و از اماکنی هستند که شادی و طراوت را به انسان هدیه می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =