2

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج از اهتمام ویژه این منطقه نسبت به لایروبی مسیر میراب و انهار در راستای جلوگیری از آبگرفتگی معابر، هدایت آب‌های سطحی و رعایت موارد بهداشتی خبر داد.

سید جواد موسوی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: به منظور جلوگیری از بروز سیلاب و آب گرفتگی معابر، آلودگی‌های زیست محیطی، تجمع پساب‌ها همچنین جلوگیری از بوی نامطبوع و مدیریت روان آب‌های جاری، نیروهای اجرایی خدمات شهری به‌طور مستمر اقدام به لایروبی کلیه مسیرها و محل‌های حادثه خیز در زمان بارش‌ها کرده‌اند.

وی افزود:  با توجه به اهمیت موضوع وجلوگیری از بروز هرگونه آب گرفتگی‌ها در معابر، عملیات پاکسازی و لایروبی کانال‌ها، منهول، انهار و مسیل آبگرفتگی منطقه در دستور کار قرار گرفته و با برنامه‌ریزی لازم  لایروبی نقاط آبگیر و حساس صورت پذیرفته است.
 
این مسئول با اشاره به تلاش گسترده و شبانه روزی عوامل خدمات شهری با هدف ارائه خدمات و ایجاد نمای بصری مناسب در سطح منطقه، گفت: زمان بارش باران بیشترین عاملی که موجب آبگرفتگی معابرمی شود گرفتگی مسیرهای دریچه‌های خروجی آب است.


موسوی با بیان اینکه عامل اصلی آبگرفتگی معابر در زمان بارش‌ها کیسه‌های رها شده است، افزود: ازشهروندان محترم خواستاریم از ریختن پسماندهای شهری و نخاله‌های ساختمانی در جوی‌های آب و مسیرهای خروجی آب‌های سطح شهر خودداری کنند.


وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن زمان آبیاری باغات، عوامل این منطقه مسیر میراب باغات سطح منطقه را لایروبی و نخاله‌های جوی‌ها و انهار را جمع آوری کرده است.

منتشر شده در  تاریخ ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =