رحیمی بازدید

نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: کوتاهی دستگاههای خدمات رسان باعث تضعیف حق شهروندان و اتهام کم کاری را به سمت مدیریت شهری می برد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی محمودآبادی عضو شورای اسلامی شهر کرج به همراه آرش یگانه شهردار منطقه ۷ و جمعی از معاونین و مدیران منطقه با توجه به درخواست شهروندان شهرک فرهنگیان از این محل بازدید کرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: با توجه به درخواست های متعدد شهروندان محترم در خصوص زیرسازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی شهری که جزء وظایف و دغدغه مدیریت شهری می باشد متاسفانه همکاری لازم از سوی دستگاه‌های خدمات رسان جهت مهیا کردن زیرساخت های معابر صورت نمی گیرد که این کوتاهی باعث تضعیف حق شهروندان شده و فلش اتهام را به سوی مدیریت شهری می چرخاند.

 علیرضا رحیمی افزود: از دستگاه‌های خدمات رسان از جمله شرکت آب و فاضلاب، اداره گاز، شرکت توزیع نیروی برق استان البرز و ...انتظار می رود جهت رفع دغدغه و مشکلات شهروندان عزیز و همچنین تکریم ارباب و رجوع نهایت همکاری را با شهرداری کرج داشته تا مدیریت شهری به سمت مدیریت یکپارچه حرکت کند.

رحیمی در این بازدید به عدم وجود فضای سبز مناسب در شهرک فرهنگیان اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری در راستای بالا بردن سطح رفاه اجتماعی و همچنین تزریق سلامت و نشاط به جامعه باید تمام تلاش خود را به کار گیرد و فضای سبز و رفاهی متناسب با ذائقه شهروندان آن منطقه از جمله کودکان، بانوان و سالمندان ایجاد نماید.

 وی تاکید کرد: احداث پارک و ایجاد فضای سبز و بازی برای کودکان، آسفالت خیابان های فرعی خیابان سنبل، تکمیل بلوار سنبل ۴ و همچنین زیرسازی و جدولگذاری معابر ذکر شده با توجه به درخواست شهروندان محترم احصاء گردید و در دستور کار منطقه ۷ شهرداری کرج قرار گرفت.

مردم در پیچ و خم عدم انجام وظایف دستگاههای خدمات رسان

مردم در پیچ و خم عدم انجام وظایف دستگاههای خدمات رسان

مردم در پیچ و خم عدم انجام وظایف دستگاههای خدمات رسان

مردم در پیچ و خم عدم انجام وظایف دستگاههای خدمات رسان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =