قهرمانی

عضو شورای اسلامی شهر کرج بر توسعه و تجهیز ایستگاه های آتش نشانی متناسب با نیاز هر منطقه و محدوده جغرافیایی و میزان خطرپذیری و نا ایمن بودن آن نقطه در مواقع بحران تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، مریم قهرمانی صارم با همراهی علیرضا رحیمی عضو شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از روند تکمیل ایستگاه های آتش‌نشانی بیلقان و کلاک اظهارداشت: آتش‌نشانی یکی از حوزه‌های مهم و بحرانی در حفظ امنیت و سلامت عمومی جامعه است.  


عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: یکی از عوامل اساسی در مدیریت و مبارزه با حریق، استفاده از انواع ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات و ابزارهای مناسب می‌باشد. این ایستگاه‌ها نقش اساسی در امدادرسانی به مصدومان، خاموش کردن حریق‌ها و کنترل وضعیت‌های بحرانی بخصوص در مواقع حوادث رانندگی دارند.  


مریم قهرمانی صارم بر تسریع در تجهیز و توسعه ایستگاه های آتشنشانی بیلقان و کلاک تاکید کرد و افزود : اگر مردم به اهمیت ایمنی پی ببرند و مسائل رانندگی را در جاده ها و زندگی خود رعایت کنند ما کمتر به ساخت ایستگاه جدید روی می آوریم.


وی تصریح کرد: تجهیز  ایستگاه های آتش نشانی در منطقه بیلقان و کلاک باتوجه به رفت و آمد خودروها، اماکن تجاری بین راهی برای پوشش دهی حوادث غیرمترقبه ضروری است.

عزم مدیریت شهری برای تجهیز امکانات آتش نشانان و توسعه ایستگاه های آتش نشانی 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =