خلیلی اردکانی

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج: از اهدافی که در چشم انداز و برنامه شورای اسلامی دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج بوده شفاف سازی در کلیه سطوح شهرداری و تسهیل در انجام امور مراجعین و کاهش مراجعات مراجعین است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، محمد حسین خلیلی اردکانی در نطق پیش از دستور صد و نود و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: یکی از ابزارهای رسیدن به اهداف بهره گیری از فناوری اطلاعات است در این راستا با ایجاد و بهبود زیرساخت های فناوری اطلاعات شهرداری و همچنین پیگیری اعضاء شورای شهر کمیسیون نظارت و تحول اداری و همت شهردار و سازمان فناوری اطلاعات اقداماتی است که انجام شده است.

این مسئول در شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: الکترونیکی شدن برخی از امور در مناطق شهرداری و سازمان های وابسته و سیستم الکترونیکی کمیسیون ماده است از جمله اقدام شورا و شهرداری در راستای شفاف سازی است که موجب کاهش قابل توجهی از تخلفات در این حوزه شده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: در گامهای بعدی جهت نیل به اهداف نسبت به ایجاد شهرداری مجازی اقدام شده است که به همین منظور در دو منطقه ۷ و ۹ به صورت پایلوت در حال اجرا است.

خلیلی اردکانی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده ۶ منطقه شهرداری در الویت ایجاد شهرداری مجازی قرار گرفته و مقرر شده تا مقدمات و جلسات هماهنگی آنها تا پایان خردادماه در کلیه مناطق مورد نظر برگزار شود.

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج از شهردار و همکارانشان در سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری جهت پیگیری اجرایی شدن شهرداری مجازی و الکترونیکی شدن فرآیندهای سازمان تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: شهرداری کرج در صورت موفقیت در این امر می تواند پیشتاز شهرداری مجازی در کشور شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =